يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۸۷۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن باز هم در ترکیب این تیم درخشان و تاثیرگذار ظاهر شد.
به گزارش پایگاه 598، اگرچه در صحنه گل دوم سرژ گنابری شاهد از دست رفتن موقعیت عجیبی از سوی رابرت لواندوفسکی بودیم، اما او در نهایت در دقایق پایانی و با یک ضربه سر دقیقه روی ارسال جاشوا کیمیچ زهر خود را ریخت و موفق شد گل سوم بایرن را وارد دروازه لیون کند. رابرت لواندوفسکی البته در دو دیدار اخیر کمی نسبت به گذشته دچار افت شده است. او در بازی مقابل بارسلونا نیز در دقایق پایانی موفق به گلزنی شد و امشب نیز این اتفاق دوباره تکرار شد تا گل های اخیر او زمانی وارد دروازه رقبا شود که دیگر پیروزی بایرن مونیخ تقریبا مسجل شده است.

 

رابرت لواندوفسکی هم اکنون در 9 بازی متوالی در لیگ قهرمانان گلزنی کرده و فقط رودفان نیستلرودی در سال 2003 با لباس منچستریونایتد با گلزنی در 9 دیدار پیاپی مانند لواندوفسکی بوده و البته کریستیانو رونالدو در سال 2018 در ترکیب رئال مادرید با 11 بازی متوالی در تاریخ این رقابتها در رده اول قرار دارد.

 

همچنین رابرت لواندوفسکی حالا بعد از رونالدو تنها بازیکن در تاریخ لیگ قهرمانان است که در یک فصل بیشتر از 15 گل به ثمر رسانده، ستاره پرتغالی رئال مادرید پیش از این سه بار به این موفقیت دست یافته بود. اخبار حاکی از آن است که جایزه فیفا بر خلاف فرانس فوتبال امسال اعطا می شود و در صورت قهرمانی بایرن، رابرت لواندوفسکی بخت اول دریافت این جایزه خواهد بود.

 

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها