کد خبر: ۴۷۵۸۸۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور آمار داوطلبان کرونایی کنکور انسانی را ۱۱ و گروه ریاضی و فنی را ۴ نفر اعلام کرد.

به گزارش پایگاه 598، فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره آمار داوطلبان کرونایی کنکور سراسری در دومین روز برگزاری این ماراتن علمی گفت: سازمان سنجش برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنکور‌های سراسری مقرر کرد که آزمون داوطلبان مبتلا به کرونا را در مکانی جداگانه از سایر داوطلبان برگزار کند تا سلامت سایرین به خطر نیفتد.


سخنگوی سازمان سنجش گفت: به این منظور سازمان سنجش در تاریخ پنج شنبه ۲۳ و جمعه ۲۴ مرداد لینک ثبت نام در سامانه خود اظهاری را برای داوطلبان کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ فعال کرد تا داوطلبان مبتلا به کرونا مدارک مبنی بر ابتلای قطعی خود به کرونا را بارگذاری کنند و براساس هماهنگی به عمل آمده با وزارت بهداشت در بیمارستان‌های شهر محل آزمون در جلسه کنکور حاضر شوند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش اضافه کرد: در این مهلت در نظر گرفته شده ۶۰ داوطلب کرونایی ثبت نام کردند که یک نفر در بیمارستان بستری و ۵۹ داوطلب قرنطینه خانگی هستند.

او در ادامه بیان کرد: امروز در کنکور رشته های علوم انسانی ۱۱ نفر کرونایی داریم که هیچ کدام از آنها در تهران نیستند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش اضافه کرد: ۴ نفر هم در گروه علوم ریاضی و فنی مبتلا به کرونا هستند که یک نفر در شهر تهران و در بیمارستان طالقانی کنکور می دهد.

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: روز گذشته در کنکور هنر ۷ داوطلب کرونایی در کل کشور وجود داشتند که از این تعداد ۳ نفر در بیمارستان طالقانی تهران آزمون دادند.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها