يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۹۰۶
زمان انتشار: ۱۶:۰۵     ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
معصومی تصریح کرد: جستجوی دقیق، از دیگر امکانات این سامانه است که مخاطبان می‌توانند از طریق مشخصات مختلف مانند نام مداح، مناسبت، موضوع شعر، متن شعر، سبک و دیگر مشخصات به قطعه مورد نظر خود دست پیدا کنند.
به گزارش پایگاه 598، علی معصومی مدیرمحصول سامانه تکیه ضمن اعلام راه اندازی سامانه پخش زنده هیئات کشور گفت: برای سامانه تکیه یک چشم انداز یک ساله تعریف شده تا علاوه بر سامانه پخش زنده هیئات سراسر کشور امکانات بیشتری به آن اضافه شود.

وی در تشریح امکانات فعلی سامانه تکیه تصریح کرد: در سامانه تکیه یکی از امکاناتی که جزو مزایای اصلی این محصول محسوب می‌شود، استفاده هم زمان از امکانات این سامانه در محیط وب سایت و اپلیکیشن آن است؛ معمولاً در محصولات مشابه، مخاطب با مراجعه به وبسایت محصول، با توضیحات مختصری از محصول رو به رو می‌شود و برای استفاده کامل آن محصول باید اپلیکیشن را دانلود کند.

معصومی در ادامه به حوزه‌های عملکرد سامانه تکیه اشاره و اظهار کرد: این سامانه در سه حوزه مداحی، سخنرانی و قرائت قرآن فعالیت می‌کند که برای هر کدام از این حوزه‌ها امکانات مخصوصی تعبیه شده است.

مدیر محصول سامانه تکیه گفت: یکی از امکانات مهمی که در این سامانه تعریف شده، آرشیو بسیارقوی آن است؛ در حوزه مداحی تمامی آثاری که از مداحان اهل بیت (ع) ضبط شده است به صورت صوتی و تصویری در این سامانه به مرور در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. هدفگذاری نهایی ما این است که مخاطبان بتوانند میراث شصت ساله‌ی مداحی ضبط شده را در این سامانه دریافت نمایند.

معصومی تصریح کرد: جستجوی دقیق، از دیگر امکانات این سامانه است که مخاطبان می‌توانند از طریق مشخصات مختلف مانند نام مداح، مناسبت، موضوع شعر، متن شعر، سبک و دیگر مشخصات به قطعه مورد نظر خود دست پیدا کنند.

مدیرمحصول سامانه تکیه در ادامه به تشریح ویژگی اصلی این سامانه پرداخت و عنوان کرد: ویژگی اصلی این سامانه، سرویس پخش زنده هیئات است که تا کنون بسیاری از هیئات سراسر کشور با همکاری اداره کل تشکل‌های اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی در این سامانه ثبت نام کرده و مشغول فعالیت هستند. هیئات مذهبی که مایل به استفاده از سرویس پخش زنده این سامانه باشند می‌توانند با مراجعه به سایت تکیه به نشانی tekye.net ثبت نام کنند و پس از دریافت اطلاعات مورد نیاز و راستی آزمایی از امکانات این سامانه بهره مند شوند. از دیگر مزیت‌های این سامانه استفاده از اینترنت رایگان برای گیرنده و فرستنده است.

وی در تشریح سرویس پخش زنده سامانه تکیه یاد آور شد: علاوه بر بره مندی مخاطبان و هیئات از اینترنت رایگان، پخش همزمان مراسم هیئات در هشت بستر پخش زنده در سراسر کشور است.مسئولان هیئات مذهبی و مخاطبان هم اکنون می‌توانند به صورت همزمان مراسم هیئات را در بسترهای آپارات، روبیکا، سروش پلاس، سایت خود هیأت، اینستاگرام، سامانه تکیه و دیگر بسترهای پخش زنده در سراسر کشور پخش و دریافت کنند. اگر یک هیأت بخواهد به صورت عادی در تمامی این بسترها پخش زنده داشته باشد باید به تعداد آنها از نیروی انسانی و امکانات پخش زنده و اینترنت کافی برخوردار باشند که سامانه تکیه این قابلیت را دارد که فقط با یکبار فیلم برداری از هیأت، همزمان در تمام این بسترها تصویر مورد نظر را منتشر کند.

معصومی در پایان یاد آور شد: مخاطبان و مسئولان هیئات مذهبی همچنین می‌توانند پس از پخش مراسم تا ۲۴ ساعت به آرشیو برنامه پخش شده دسترسی داشته باشند.

مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها