کد خبر: ۴۷۵۹۰۹
زمان انتشار: ۱۶:۲۸     ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
رادیو محرم از روز پنجشنبه 6 عصر با پیام آیت الله مکارم شیرازی آغاز به کار خواهد کرد که مراسم راه اندازی آن در سالن کوثر رادیو معارف برگزار می شود.
به گزارش پایگاه 598، مسعود کاویانی امروز در نشست خبری با موضوع آغاز به کار رادیو محرم که در سالن جلسات رادیو معارف مرکز صداوسیمای قم برگزار شد، اظهار داشت:

عزاداری محرم از قدمت بالایی برخوردار بوده و قرار  نیست با اتفاق خاصی تعطیل شود.

وی عزاداری امام حسین(ع) را از راهبردهای مهم جمهوری اسلامی دانست و افزود: ترویج عزاداری مطلوب به دور از آفات مداحی ها از اهداف رادیو محرم است.

مدیر رادیو معارف گفت: عزاداری حسینی نقطه قوت ما بوده و دشمن با تخریب نقاط قوت نفوذ خود را اعمال می کند؛ برخی از مداحی ها به صورت نامناسب اجرا می شود و برخی روضه ها مستند نیست، رادیو محرم روضه های مستند و مداحی های با شیوه صحیح پخش خواهد کرد تا این سبک عزاداری ترویج شود.



کاویانی با بیان اینکه شعار امسال رادیو محرم «حسینه ای به وسعت دل ها» ادامه داد: رادیو محرم از روز پنجشنبه 6 عصر با پیام آیت الله مکارم شیرازی آغاز به کار خواهد کرد که مراسم راه اندازی آن در سالن کوثر رادیو معارف برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه رادیو محرم باید نیازهای سراسر کشور را پوشش دهد، اضافه کرد: این رادیو در پاسخ به نیاز ملی تاسیس شده است.

مدیر رادیو معارف تنوع در نوع عزاداری ها را از اهداف رادیو معارف دانست و اضافه کرد: ارتباط با هیئات سراسر کشور و دریافت عزاداری های آن ها از برنامه هایی بوده که تا کنون به انجام رسیده است.

کاویانی بیان کرد: با استفاده از بسترهای فضای مجازی تعامل با مخاطب را دنبال خواهیم کرد، همچنین عزاداری های مطلوب و مورددرخواست شنوندگان را نیز پخش خواهیم کرد.

مدیر رادیو محرم یادآور شد: در حوزه معرفت افزایی با کارشناسان مذهبی رایزنی هایی صورت گرفته و بسته های کوتاه سخنرانی در بخش های مختلف پخش خواهد شد.

در ادامه این نشست، دبیر رادیو محرم نیز بیان کرد: برای رادیو معارف در تمام کشور موج 96 تعریف شده و دیگر رادیوهای ثابت نیز موج های مشخص دارند، برخی رادیو ها به صورت فصلی تعریف شده که موج آن 95.5 مگاهرتز بوده و این رقم در قم 95.3 تعریف شده است.

اشتری ادامه داد: کارگروه های فنی، پخش، فضای مجازی، تامین آرشیو و تحقیق و اطلاع رسانی از کارگروه های فعال رادیو محرم است.

با بیان اینکه از سال 96 رادیو محرم کار خود را آغاز کرده است، مطرح کرد: ما در ابتدای کار در بخش آرشیو تنها از 10 مداح استفاده می کردیم که امروز این تعداد به 40 نفر رسیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها