أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۵۹۹۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۶     ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
واکنش کاربران توئیتر نسبت به اظهارات واعطی؛
واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در برنامه گفتگوی خبری شبکه دو: اصلا از قیمت‌ها راضی نیستیم. دغدغه اصلی رئیس جمهور و وزرا معیشت مردم است. تلاش می‌کنیم تا قیمت‌ها از آنی که هست افزایش پیدا نکند و به سمت کاهش قیمت‌ها برویم.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، «محمود واعظی» شنبه شب با حضور در گفت وگوی زنده تلویزیونی به مناسبت هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان  رجایی و باهنر، با بیان اینکه شخص رئیس جمهوری و همه اعضای کابینه دولت سعی دارند مشکل معیشت  مردم  را حل کنند، گفت: دو عامل تحریم‌ها و جنگ روانی دشمنان، باعث افزایش قیمت‌ها در کشور شده است.

وی در مورد افزایش قیمت کالاها در کشور، توضیح داد: از افزایش قیمت ها که اکثر مردم گرفتار آن هستند، راضی نیستیم. رئیس جمهوری و کابینه دولت جلسات زیادی را برای  کنترل قیمت ها برگزار می کنند اما عامل روانی، مرتب از خارج  و داخل کشور نوعی ناامیدی را به مردم تزریق می‌کند و در مجموع، تعامل این دو باعث افزایش قیمت کالاها شده است.

مدیر دفتر ریاست جمهوری افزود: دلیل دوم به خاطر مسایل تحریم ها در کشور است و اینکه در جابجایی پول، دچار مشکل می شویم و نمی توانیم با همه کشورها کار تجاری کنیم و کالاهای مورد نیاز را گرانتر از حد معمول خریداری می کنیم و این باعث افزایش قیمت کالاها می شود.

این سخنان رئیس دفتر ریاست جمهوری به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر شد. واکنش برخی کاربران توئیتر را نسبت به این اظهارات در ادامه بخوانید:

واعظی (رئیس دفتر روحانی):"اصلا از قیمت‌ها راضی نیستیم!"
پی نوشت: آقای واعظی؛ شما در بورس بودید؟! اگر پاسخ شما مثبت است بفرمائید چه مقدار سرمایه داشتید و دقیقا در چه زمانی از بازار سرمایه خارج کردید؟!
*پاسخ شما به این سوال میتواند مشخص کند چه مقدار از دردِ گرانیِ مردم را درک میکنید!


اینجانب بنده حقیر به نمایندگی از مردم ایران، از مسئولین دولتی خصوصا مدیر دفتر ریاست جمهوری آقای واعظی، بخاطر عدم نظارت بر بازار سرمایه و عدم کنترل قیمت ها توسط ملت عذرخواهی میکنم...


اینکه آقای واعظی (ظاهراً رئیس دفتر رییس‌جمهور، باطنا نفر اول دولت) گفته از قیمت‌ها ناراضی هستم، نشون دهنده کم‌کاری ماست! از همینجا از حضورشون عذرخواهی می‌کنم.


واعظی گفته از قیمت ها راضی نیستم؟ بیاین دسته جمعی نامه بنویسیم از مسئولین عذرخواهی کنیم.میترسم قیمت ها بهشون فشار بیاره ول کنن برن :(


واعظی: یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های رییس‌جمهور معیشت مردم است.
-من از ته دلم: کاش نبودددددددد


واعظی: ما از قیمت ها در بازار راضی نیستیم یکی از دغدغه های رئیس جمهور معیشت مردم است.
-واعظی یه جوری میگه از قیمت ها راضی نیستم که انگار مردم قیمت هارو بالا بردن، چشم مردم به این مورد رسیدگی میکنن، شما یه وقت به خودت فشار نیاریا


واعظی:‌ از قیمت‌ها اصلا راضی نیستیم
- دوستان انگار قضیه جدیه، بریم ب داد مسئولین برسیم ک صداشون بخاطر گرونی ها دراومده :/


واعظی گفته اصلا از قیمت ها راضی نیستم
- میگم حالا شوما خودتو ناراحت کن اتفاقیه که افتاده، مردم تلاش میکنن تا شما به اهدافتون برسید و قیمت ها بیاد پایین :/
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها