يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۶۰۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
رویال آنتورپ در شب نیمکت نشینی علیرضا بیرانوند اولین پیروزی فصل را به دست آورد.
به گزارش پایگاه 598، تیم رویال آنتورپ در سومین هفته لیگ بلژیک در حالی به مصاف خنت رفت که به شکلی عجیب علیرضا بیرانوند و میلاد محمدی هر دو از روی نیمکت بازی را دنبال کردند تا دوئل ایرانی ها در بلژیک اتفاق نیفتد.

 

در این بازی رویال آنتورپ موفق به کسب پیروزی شد و ام بوکانی ستاره خط حمله این تیم دروازه یاران محمدی را گشود تا آنتورپ به نخستین برد فصل برسد.

 

رویال آنتورپ - خنت

با این نتیجه خنت بدون امتیاز ماند و در قعر جدول قرار گرفت اما آنتورپ به وضعیت خود سر و سامان داد و به رتبه هشتم صعود کرد.

 

بیرانوند که هنوز در لیگ بلژیک برای آنتورپ دروازه بانی نکرده، در حالی از روی نیمکت بازی را دنبال کرد که جین باتز گلر فرانسوی موفق به ثبت ادلین کلین شیت خود شد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها