کد خبر: ۴۷۶۰۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
موندو دپورتیوو
موندو دپورتیوو می‌گوید رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا بعد از فینال امشب چمپیونزلیگ، فیلیپ کوتینیو را از بایرن به بارسلونا فرا خواهد خواند.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو می‌گوید رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا فینال امشب لیگ قهرمانان بین بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن را با علاقه ویژه ای نگاه خواهد کرد. چرا که کومان توجه زیادی به شرایط فیلیپ کوتینیو دارد. بازیکن بارسا که در حال حاضر به صورت قرضی در بایرن توپ می‌زند و مدت زمان قرارداد قرضی اش امشب بعد از فینال لیسبون به پایان می‌رسد.

 

 

یعنی کوتینیو رسماً از فردا بار دیگر بازیکن بارسا خواهد بود. در این شرایط نظر رونالد کومان برای آینده او اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

موندو دپورتیوو مدعی است از منابع خود در باشگاه دریافته که کومان در برنامه‌های فصل آتی خود برای کوتینیو جا باز کرده و او را در تیمش می‌خواهد. در نتیجه او قصد دارد شخصاً با کوتینیو صحبت کند تا دریابد برنامه خود او برای آینده اش چیست و آیا حاضر است بار دیگر با پیراهن بارسا بازی کند؟ در صورتی که کوتینیو با پیشنهاد کومان موافقت کند اینکه فصل آینده او را بار دیگر با پیراهن بلوگرانا ببینیم تقریباً قطعی به نظر می‌رسد.

 

 

این روزنامه کاتالان همچنین مدعی است رونالد کومان از باشگاه خواسته برنامه سابق خود برای جذب لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینترمیلان را با شدت و حد پیگیری کند. بارسا از چند ماه پیش لائوتارو را هدف گرفته بود ولی بحران مالی ناشی از کرونا و دشوار بودن توافق با اینتر مدتی بود آتش کاتالانها را سرد کرده بود. حالا به نظر می رسد با فشارهای رونالد کومان بار دیگر احتمال انتقال لائوتارو به بارسا افزایش یافته.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها