أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۶۰۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
تشکر از همه در اوج شایعات؛
جواد نکونام با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از همکاران خود برای همراهی در این فصل سخت تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه 598، جواد نکونام سرمربی فولاد در پایان یک فصل سخت و فرسایشی موفق شد تا با پیروزی در دیدار آخر برابر تراکتور، تیمش را به رتبه سوم برساند و فولاد را پس از شش سال به مسابقات لیگ قهرمانان ببرد. پست اینستاگرامی نکونام که دقایقی قبل منتشر شد اما همه چیز را در حالت ابهام قرار داده و مشخص نیست که نکوی فوتبال ایران چه تصمیمی برای آینده مربی‌گری خود خواهد گرفت، اینکه آیا در فولاد خواهد ماند و درختی که کاشته را به ثمر می‌رساند یا تصمیم دیگری خواهد گرفت. هواداران فولاد در صفحات مجازی خود از مدیران بالادستی فولاد خواسته‌اند تا مقدمات ادامه حضور آذری و نکونام را فراهم کنند.

 

به نظر می‌رسد جلسه روز دوشنبه هیات مدیره و مشخص شدن وضعیت آذری مدیرعامل فولاد برای فصل بعد این ابهام را برطرف کند و باید برای مشخص شدن مدیریت و نیمکت فولاد تا روز دوشنبه منتظر بمانیم و ببینیم که چه آینده‌ای در انتظار فولاد و البته جواد نکونام خواهد بود. قطعا فولاد اگر بخواهد برای فصل بعد به دنبال قهرمانی باشد و یا برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا بجنگد نیاز به تقویت دارد تا بتواند با قدرت بالا به مصاف حریفان برود، فرصت کمی تا شروع بازار نقل و انتقالات باقیمانده و تیم‌ها باید ۲۰تا ۳۰ روز دیگر تمرینات آمادگی خود را شروع کنند. این فرصت اندک به مدیران فولاد فرصت چندانی را نخواهد داد و آن‌ها باید در کمترین زمان بهترین تصمیم را بگیرند.

 

نکونام در پست اینستاگرامی خود نوشته است:

سلام خدمت هواداران و مردم استان خوزستان
این لیگ هم با تمام سختی‌ها گذشت
دوست دارم تشکر کنم از  جناب مهندس محمدی
آقای آذری عزیز که با ورودشان به باشگاه روند رو به رشد تیم شروع شد
تیم بودن هنر ما بود و من مدیون کادر خوبم هستم
زحمات شما رو فراموش نمی‌کنم و نتایج تیم حاصل زحمات شماهاست.
ممنون از مدیر تیم
تشکر ویژه از کادر پزشکی، تدارکات، رسانه ،پشتیبانی، اعضا باشگاه و همه کسانیکه برای موفقیت تیم زحمت کشیدند.
ممنونم
هواداران عزیزمون که حمایتشان به من و تیم روحیه میداد و جای خالیشون حس شد.
امیدوارم فولاد همیشه در اوج باشد.
یا علی

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها