أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۶۰۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
این بار در اسکاتلند و برای لوینگستون؛
آنتونی استوکس مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس با عقد قرادادی جدید در اسکاتلند دوباره پیش از دربی تهران خبرساز شد.
به گزارش پایگاه 598، این انتقال عجیب در حالی رقم خورد که آنتونی استوکس در زمستان ۲۰۲۰ با پرسپولیس قرارداد بست و به بمب نقل و انتقالاتی محمدحسن انصاری فرد تبدیل شد و پیش از دربی ۹۲ به تهران آمد تا عصای دست گل محمدی در مقابل استقلال باشد.

 

 

او در دربی تنها چند دقیقه فرصت بازی پیدا کرد اما درخشید و روی گل نیز اثر گذاشت و حتی تا آستانه بازکردن دروازه سیدحسین حسینی هم پیش رفت. اما ماه عسل پرسپولیس با این یاغی خیلی زود به اتمام رسید و او بعد از بازی با الشارجه در امارات ماند و هرگز برای پرسپولیس به میدان نرفت.

گل محمدی که از تصمیم آنتونی و نوع قرارداد انصاری فرد عصبانی بود، استوکس را کنار گذاشت اما مدیرعامل وقت سرخ ها خبر از شکایت پرسپولیس داد. انصاری فرد گفته بود: برای دفاع از حق و حقوق پرسپولیس با معاونت حقوقی باشگاه پیگیر کارهای شکایت از او به فیفا هستیم و این مسیر را تا آخر با جدیت می‌رویم تا حق باشگاه پایمال نشود.

 

اما حالا او با تیم لوینگستون اسکاتلند قرارداد بسته و ساعتی قبل با انتشار تصاویرش با پیراهن این تیم زردپوش، پرسپولیسی ها را متعجب کرده است. نکته جالب این که او دوباره پیش از دربی تهران با تیم جدیدش قراداد بسته اما این بار تصمیم او نه عامل خوشحالی بلکه باعث خشم هواداران پرسپولیس شده است.

 

آنتونی استوکس
باشگاه لوینگستون می‌گوید که قرارداد با استوکس یک ساله است و این مهاجم ایرلندی در فصل جدید شماره ۹ را در اختیار خواهد داشت.

 

لوینگستون تیمی میانه جدولی و البته ریشه دار در فوتبال اسکاتلند است که در لیگ برتر این کشور حضور دارد و گری هولت را دوی نیمکت خود می‌بیند.

 

نکته عجیب این که پرسپولیس پیش پرداختی را به استوکس داده بود اما او تنها بعد از سه بازی اردوی سرخ ها را ترک کرد و اگر قرارداد عجیبی با وی امضا نشده باشد، باید منتظر محکومیت آنتونی باشیم.

 

استوکس در دربی ۹۲ برای دقایقی پیراهن پرسپولیس را برتن داشت و روی گل تساوی هم نقش آفرینی کرد؛ اما ماه عسل پرسپولیس با وی خیلی زود به اتمام رسید

منبع : ورزش سه
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها