يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۶۰۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
شایعه جدید در اطراف فوق ستاره آرژانتینی؛
موندو دیپورتیوو ادعای عجیبی را درباره جدایی احتمالی لیونل مسی از بارسلونا مطرح کرد.
به گزارش پایگاه 598، شاید کمتر کسی گمان می‌کرد که روزی لیونل مسی تا این حد به درهای خروج باشگاه بارسلونا نزدیک شود اما در کمال تعجب این اتفاق رخ داده و فوق ستاره آرژانتینی سودای جدایی از تیمی را در سر می پروراند که کل دوران فوتبال خود را در آن سپری کرده است.

 

 

بعد از شکست تاریخی بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد اما شاید بیشتر از اینکه در این روزها به این اتفاق پرداخته شود، رسانه ها در مورد جدایی احتمالی لیونل مسی از باشگاه کاتالانی صحبت کرده‌اند.

 

طی روزهای گذشته نشریات اسپانیایی گزارش دادند که رونالد کومان مذاکرات خود را با فوق ستاره آرژانتینی برای مجاب کردن او به منظور ماندن در جمع آبی اناری ها آغاز کرده است اما در عین حال صحبت های ابهام برانگیز مرد هلندی بعد از مراسم معارفه اش، باعث شده که بسیاری روی کمان برای راضی کردن مسی حساب باز نکنند.

 

 

 

 

اگرچه به نظر می‌رسد باشگاه بارسلونا در نهایت تمام تلاش خود را برای حفظ مسی انجام خواهد داد اما در این بین گفته می شود که باشگاه هایی نظیر منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و البته اینتر به جذب برنده شش باره توپ طلا بسیار علاقه‌مند هستند.

 

نراتزوری اما در مقایسه با دیگر تیم هایی که به جذب مسی علاقه نشان داده اند، جدی تر به نظر می رسد. باشگاه ایتالیایی پیش از این نیز چندین مرتبه برای انتقال ستاره بارسلونا به جوزپه مه آتزا علاقه نشان داده بود اما نهایتا در این مسئله شکست خورده بود.

 

حالا و در همین ارتباط اما منبع کاتالانی موندو دیپورتیوو ادعای عجیبی را مطرح کرده و می‌گوید که انتقال لیونل مسی به اینتر در گرو تصمیم دولت چین قرار دارد. رئیس باشگاه اینتر یعنی استیون ژانگ رویای جذب یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال را سر می پروراند و در این باره برای حمایت های مالی به دنبال جلب رضایت دولت چین است.

 

 

 


بند آزادسازی لیونل مسی 700 میلیون یورو است و به نظر می‌رسد که حالا رئیس چینی باشگاه اینتر برای پرداخت آن دست به دامن دولت کشورش شده است.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها