أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۶۰۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
خواهر رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی که روزنامه واشنگتن پست افشا کرده، ضمن انتقاد شدید از «دونالد ترامپ»، گفته او دروغگوست و قابل اعتماد نیست.
به گزارش پایگاه 598، «ماریان ترامپ باری»، خواهر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در صوت‌های ضبط شده‌ای که روزنامه واشنگتن پست منتشر کرده، عملکرد او را بشدت زیر سؤال برده و از وی انتقاد کرده است.


به نوشته وبگاه «گلوب اند میل»، خواهر ترامپ در این صوت‌ها ترامپ را «دروغگو»‌ توصیف می‌کند که به هیچ چیز پایبند نیست.

وی می‌گوید: «اوه خدای من، [از دست] توئیت‌ها و دروغ‌های لعنتی او. من آزادانه صحبت‌ می‌کنم، اما شما در مورد تغییر روایت‌ها، ناآمادگی‌‌ها و دروغ‌‌‌های [او] می‌دانید».

خواهر ترامپ ضمن دروغگو خواندن ترامپ همچنین گفت: «شما نمی‌توانید به او اعتماد کنید».

ماریان ترامپ قاضی بازنشسته فدرال است که در زمان ریاست‌جمهوری رونالد ریگان و توسط خود ریگان به این سمت منصوب شده بود.


ماریان ترامپ باری، خواهر ترامپ


خواهر ترامپ پیش از این در مصاحبه‌ای گفته بود که ترامپ به او کمک کرده تا به این منصب برسد. ماریان ترامپ همچنین در این باره گفته بود که رئیس‌جمهور آمریکا یک بار به او گفته است: «بدون من الان تو کجا بودی؟»

وبگاه شبکه خبری الجزیره نوشته، این صوت‌های ضبط شده که توسط «مری ترامپ» خواهر‌زاده دونالد ترامپ بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ به طور مخفیانه تهیه شده بامداد امروز (شنبه شب به وقت محلی) توسط روزنامه آمریکایی واشنگتن پست افشا و منتشر شده است.

مری ترامپ، اخیراً با انتشار کتابی دست به افشاگرایی‌هایی در مورد رئیس‌جمهور آمریکا زده است. وی در این کتاب به بررسی ریشه‌های روانشناختی مشکلات رفتاری ترامپ پرداخته است.

مری ترامپ همچنین در کتاب جدیدش روایتی روان‌شناختی از نقش عوامل تربیتی در رفتارهای دونالد ترامپ ارائه کرده است.

کتاب مری ترامپ دومین کتابی است که در ماه‌های اخیر علیه دونالد ترامپ منتشر شده است. قبلاً جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق ترامپ هم در کتابی به نام «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» مسائل مهمی را از کاخ سفید افشا کرده بود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها