أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۶۰۵۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
جدا از درخشش همه بازیکنان، بی شک هانسی فلیک معمار فصل تاریخی بایرن مونیخ بود.
به گزارش پایگاه 598، در اوایل فصل و زمانیکه نیکو کوواچ هدایت بایرن را بر عهده داشت و حتی این تیم مقابل فرانکفورت با پنج گل شکست خورد، خوش بین ترین هواداران این باشگاه نیز تصور نمی کردند در پایان فصل یکی از بهترین سالهای تاریخ بایرن مونیخ رقم بخورد. بایرن در 55 بازی تحت هدایت هانسی فلیک، 43 پیروزی و تنها یک شکست در کل رقابت ها داشت که عملکردی قابل تحسین است.

 

هانسی فلیک عملکرد فوق العاده ای روی نیمکت این تیم داشت و در ادامه بایرن مونیخ وفق به فتح بوندسلیگا و دی اف بی پوکال هم شد. اما اوج کار باواریایی ها در لیگ قهرمانان رقم خورد و آنها ابتدا با چهار گل چلسی را مغلوب کرده و در ادامه با نتیجه تاریخی 2-8 بارسلونا را شکست دادند. دو حریف بعدی فرانسوی یعنی لیون و پاری سن ژرمن نیز نتوانستند جلوی درخشش بایرن را بگیرند و در نهایت آنها امشب در لیسبون قهرمان لیگ قهرمانان لقب گرفتند. بایرن مونیخ به اولین تیم تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شد که با رکورد درخشان ۱۰۰٪ پیروزی قهرمان این رقابت ها می‌ شود. همچنین بایرن مونیخ پس از بارسلونا به دومین تیم تاریخ بدل شد که موفق به کسب سه‌ گانه برای دو مرتبه می ‌شود.

 

حالا فلیک به جمع پپ گواردیولا (بارسلونا)، الکس فرگوسن (منچستریونایتد)، ژوزه مورینیو (اینتر)، یوپ هاینکس (بایرن مونیخ) و  لوییز انریکه (بارسلونا) پیوسته و موفق شده در یک فصل سه گانه کسب کند.

 

 

 

 

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها