يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۶۱۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
حالا نوبت لیگ قهرمانان زنان است
ممکن است اتفاقی تاریخی برای آلفونسو دیویس و نامزدش در روزهای آتی رخ دهد.
به گزارش پایگاه 598، بایرن مونیخ با غلبه بر پاری سن ژرمن فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد. آلفونسو دیویس بی شک یکی از بهترین بازیکن این فصل اروپا و پدیده فصل بود که نمایش او برابر بارسلونا فراموش نشدنی است و حالا نامزد او در لباس پاری سن ژرمن نیز در مسیر قهرمانی در اروپا قرار گرفته است. آلفونسو دیویس و نامزدش جوردین هویتما می توانند تبدیل شدن به اولین زوجی شوند که در لیگ قهرمانان آقایان و بانوان در یک فصل قهرمان شده اند.

 

 

اما جوردین که او نیز متولید ونکوور کاناداست، برای تیم زنان PSG بازی می کند و می تواند در ماه آگوست طعم قهرمانی در اروپا را بچشد. این بازیکن 19 ساله کانادایی به عنوان مهاجم در ترکیب پاری سن ژرمن و تیم ملی کشورش بازی می کند.

تیم پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی در ورزشگاه آنوئتا در سن سباستین به مصاف آرسنال رفت و  با توجه به پیروزی در این مرحله، در نیمه نیمه نهایی با برنده بازی بین لیون و بایرن مونیخ مصاف خواهند کرد.

 

 

 فینال لیگ قهرمانان بانوان روز یکشنبه 30 آگوست در ورزشگاه سن مامس در بیلبائو برگزار می شود. پاری سن ژرمن تا به حال قهرمان اروپا نشده و در فینال سال 2015 مقابل فرانکفورت و 2017 مقابل لیون شکست را پذیرفته است. جوردین امیدوار است که پس از اتمام لیگ در رتبه دوم و از دست دادن فینال کوپا فرانسه در ضربات پنالتی، این بار روند تغییر کند.

 

 

البته این زوج موفق روزهای متفاوتی برای رسیدن به این جایگاه سپری کرده اند. آلفونسو از خانواده ای پناهنده راه موفقیت را در کانادا طی کرده و حالا نمایش او مقابل بارسلونا به شدت مورد توجه قرار گرفته است. اما جوردین متولد کاناداست و شزایطی متفاوت از نامزدش داشته است، اما حالا آنها اولین زوج کانادایی مشهور در فوتبال جهان هستند.

 

این زوج از 16 سالگی در کنار هم بودند و قبل از رسیدن به فوتبال اروپا و بازی کردن در بالاترین سطح، در سال 2017 جایزه بهترین بازیکن زیر 17 سال در کانادا در عرصه زنان و مردان را کسب کردند. آلفونسو دیویس پناهنده ای متولد غناست که در سال 2019 با رقم نزدیک به 10 میلیون پوند به بایرن پیوست.

 

 

دیویس دیشب نیز مقابل پاری سن ژرمن که تیم نامزدش محسوب می شود هم نمایش درخشانی داشت و در مجموع یکی از عوامل اصلی تاریخسازی باواریایی ها لقب گرفت.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها