يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۶۲۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، جمهوری اسلامی ایران را خطری برای اسرائیل توصیف کرد.
 به گزارش پایگاه 598، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، جمهوری اسلامی ایران را خطری برای اسرائیل توصیف کرد.

به نقل از اسپوتنیک، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: ما به موازات ایالات متحده که خط ناسازگاری و عدم مصالحه با ایران را درباره سلاح هسته ای در دستورکار دارد، ادامه می دهیم.

وی مدعی شد: ایران برای جهان، منطقه و برای اسرائیل خطرناک است.

گانتس گفت: ما در زمینه های دیپلماسی، دفاعی و اقتصادی حرکت می کنیم و با قدرت و قاطعیت به تهدیدها پاسخ می دهیم تا ثبات منطقه‌ای را ضمانت کنیم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: ما به ایران اجازه دسترسی به سلاح هسته ای را نمی دهیم و در همه جبهه ها و با تمامی ابزارها جلوی آنها ایستاده ایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها