أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۶۲۰۹
زمان انتشار: ۰۹:۰۴     ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
عصر دیروز برگزار شد؛
در اولین مسابقه از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی تیم تراکتور تبریز با پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان به عنوان اولین تیم به فینال رسید.
به گزارش پایگاه 598، اولین مسابقه از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فصل 99-98 در ورزشگاه یادگار امام تبریز از ساعت 19:30 بین دو تیم تراکتور و نفت مسجدسلیمان آغاز شد. این مسابقه با نتیجه‌ یک بر صفر به سود  تراکتور تبریز به پایان رسید.

تراکتور با این برد اولین فینالیست جام حذفی شد و منتظر است تا در فینال با برنده مسابقه دو تیم پرسپولیس و استقلال در روز 13 شهریور بازی کند. با این پیروزی تراکتور حضورش در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را هم نهایی کرده ولی در صورتیکه قهرمان جام حذفی شود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان حاضر خواهد شد.

داور: بیژن حیدری
کمک داوران: محمدرضا منصوری، آرمان اسعدی

کارت زرد: مهدی تیکدری و رضا اسدی( تراکتور)، علیرضا علیزاده، مجید عیدی( نفت مسجدسلیمان)

کارت قرمز: رضا اسدی ( دقیقه 75) از تراکتور

گل: سعید مهری( دقیقه 47) برای تراکتور

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها