امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۷۶۲۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
داستان سه کاپیتان و جام حذفی؛
اگر فوتبال ایران چند هنرمند در جمع بازیکنان پرتعداد خود داشته باشد، بدون شک یکی از آن ها اشکان دژاگه است.
به گزارش پایگاه 598، ستاره سابق ولفسبورگ و هرتابرلین در شرایطی خود را آماده آخرین نود دقیقه احتمالی خود با پیراهن تراکتور در این فصل می‌کند که تماشای نمایشش برای آن هایی که علاقه مند به ذات فوتبال هستند، دلخوش کننده و دل نشین بود. اشکان دژاگه با آمادگی کامل در میانه زمین تمام تلاش خود را پیروزی تراکتور و صعود این تیم به فینال جام حذفی کرد.

 

نقطه اوج کار او سه پاس پشت پا در سه موقعیت مختلف بود که یکی از آن ها منجر به تک گل سعید مهری شد که به زیبایی هرچه تمام تر به ثمر رسید. اشکان دژاگه که سال ها پیش و در پی یک اصرار طولانی از سوی کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران در نهایت قانع شد تا در جمع ملی پوشان فوتبال خود به کارش ادامه دهد، در دو سال گذشته عضو تیم تراکتور بوده و با وجود درخشش در این تیم، عنوان قابل توجهی به دست نیاورده است. اما او و هم تیمی هایش با صعود به فینال جام حذفی این فرصت را دارند تا آخرین مسابقه فصل فوتبال ایران را با درخشش خود برای تبریزی ها جاودانه کنند.

 

 

امروز اشکان دژاگه که با استراتژی ساکت الهامی نم نم و بازی به بازی و در مدت زمان های کوتاه به بازی گرفته شده بود، با نفس چاق، حمل توپ های طولانی، پای های دقیق و ضربات از راه دور نشان داد که کاملا آماده فینالی است که در طول دوران فوتبالش در ایران برایش لحظه شماری می‌کرده است؛ مسابقه ای بین تراکتور و استقلال/ پرسپولیس که برای او و دو دوست نزدیکش مسعود شجاعی و احسان حاج صفی معنای ویژه ای دارد.

 

این سه که در ورود جاه طلبانه محمدرضا زنوزی به عنوان سه کاپیتان تیم ملی به تراکتور پیوستند، با گذشت دو سال اگرچه باز تیم را به دوش کشیده و کار را پیش برده‌اند اما اتفاقات بیرونی و مسائلی که بخشی از آن به شرایط خاص تراکتور بازمی‌گردد، باعث شد دست آن ها از هر عنوان و جامی خالی بماند. در حالی که فصل گذشته تراکتور می‌توانست مدعی قهرمانی باشد و این فصل هم که با رتبه چهارمی لیگ را به پایان رساند.

 

 

 

 

آن ها که موفق به کسب سهمیه آسیایی شده‌اند، از امروز خود را آماده فینال جام حذفی می‌کنند و البته کادرفنی تراکتور نیز مراقبت ویژه ای از ساق آن ها برای آخرین بازی سال انجام خواهد داد. امروز در شرایطی که نقش آفرینی دژاگه بیش از دیگران مورد توجه قرار گرفت، احسان حاج صفی و مسعود شجاعی نیز بازهم نقش ویژه خود را در تراکتور به نمایش گذاشتند. به خصوص احسان که در لحظات پایانی با یک استارت چهل متری یک پاس عالی و یک لقمه آماده را برای محمدرضا آزادی مهاجم جوان تراکتور فراهم کرد اما این بازیکن که شاید درست جایگیری نکرده بود، سایه زنی کرد و موقعیت را از دست داد.

 

 

 

اشکان دژاگه که ۱۲ تیر ماه و با تاخیر طولانی وارد تبریز شد، چند بازی روی نیمکت نشست و برابر استقلال نیز فرصت اندکی برای بازی پیدا کرد و آمادگی خوبی نداشت اما حالا به فرم ایده آل بازگشته است.

 

تراکتور با مشقت و سختی و یک یار کمتر دقایق پایانی را به سرانجام رساند و بازی را به سود خود تمام کرد، حالا امیدوار است در ساعات پایانی ۱۳ شهریور که جشن قهرمانی در ورزشگاه میزبان برپا شده، فاتح این بازی باشد؛ جامی که اشکان، مسعود و احسان استحقاق بالای سر بردنش را دارند.


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها