أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۶۲۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
پرسپولیس یا استقلال؟فرهاد یا یحیی؟
فردا، استادیوم آزادی پذیرای نود و سومین جدال حساس سرخابی خای پایتخت خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598، درست است که فردا ورزشگاه آزادی برای نخستین بار در تاریخ، بدون حضور تماشاگر پذیرای شهرآورد استقلال و پرسپولیس است ولی حتی بدون تماشاگر برگزار شدن این دیدار نیز نمی تواند از حساسیت های شهرآورد نود و سوم دو تیم بکاهد.


این هشتمین باری است که شهرآورد تهران در شهریور ماه برگزار می شود. در ۷ تقابل قبلی، استقلال یک بار پیروز شده، سهم پرسپولیس ۳ پیروزی بوده و ۴ بار نیز حاصل کار دو تیم به نتیجه تساوی انجامیده است. علاوه بر این، شهرآورد نود و سوم، چهارمین تقابل دو تیم در جام حذفی است. ۲ بار از ۳ تقابل قبلی دو تیم را پرسپولیس برنده شده و یک بار نیز سهم استقلال، برد بوده است.

 

 

     

                              

حالا و برای نخستین بار در تاریخ، استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم می روند. برنده این دیدار، حریف تیم تراکتورسازی در بازی فینال می شود. این دیدار برای فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی سرشار از انگیزه خواهد بود و باید دید کدامیک مچ دیگری را می خواباند و پای به دیدار پایانی خواهد گذاشت.

 


در این قسمت، پیش بینی خود را درخصوص دیدار استقلال و پرسپولیس بیان کنید تا نظرات شما در کمترین زمان ممکن نمایش داده شود.

منبع : ورزش سه
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها