يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۶۲۵۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
کارلس پویول، اسطوره باشگاه بارسلونا به شایعات جدایی لیونل مسی از این باشگاه واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598، چندی پیش و بعد از شکست تحقیر آمیز بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تغییرات مهم در این تیم استارت خورد و کیکه ستین و اریک آبیدال از این تیم کنار گذاشته شدند.

 

بعد از دیدار برابر بایرن مونیخ شایعاتی درباره جدایی لیونل مسی از بارسلونا به گوش رسید اما شاید کمتر کسی در آن زمان این موضوع را جدی می گرفت. در کمال تعجب اما این اتفاق حالا به واقعیت نزدیک شده و فوق ستاره آرژانتینی در آستانه جدایی از بلوگرانا قرار گرفته است؛ موضوعی که طی ساعات آینده به تایید رسانه های مختلف دنیا نیز رسیده است.

 

 

 

حالا در جدیدترین اظهارنظر کاپیتان سابق بارسلونا و اسطوره این باشگاه به خبر جدایی مسی واکنش نشان داده است. کارلس پویول در توییتر خود در این باره نوشت: "همه احترام و تحسین ما برای لئو. دوست من ما از تو حمایت خواهیم کرد."

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها