يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۶۲۶۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
در حالی که چند روزی است تعدادی از کاربران فضای مجازی با انتشار ادعاهایی درباره فردی به نام «ک. الف»، از آزار و اذیت و حتی تجاوز به تعدادی از دختران دانشجو به دست وی سخن به میان آورده اند ، روز گذشته رئیس پلیس پایتخت از دستگیری این فرد خبر داد.علاوه بر این مورد، مدتی است که در فضای مجازی بحث های جداگانه ای نیز درباره آزار و اذیت دختران و زنان توسط یکی از چهره های معروف عرصه نقاشی و یکی از کارگردانان مطرح بیان می شود.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از روزنامه خراسان: در حالی که چند روزی است تعدادی از کاربران فضای مجازی با انتشار ادعاهایی درباره فردی به نام «ک. الف»، از آزار و اذیت و حتی تجاوز به تعدادی از دختران دانشجو به دست وی سخن به میان آورده اند ، روز گذشته رئیس پلیس پایتخت از دستگیری این فرد خبر داد.علاوه بر این مورد، مدتی است که در فضای مجازی بحث های جداگانه ای نیز درباره آزار و اذیت دختران و زنان توسط یکی از چهره های معروف عرصه نقاشی و یکی از کارگردانان مطرح بیان می شود.

ک الف کیست؟

ک . الف نام پسر دهه هفتادی است که گویا دانش‌آموخته رشته باستان‌شناسی دانشگاه تهران بوده و اطراف میدان انقلاب، کتابفروشی داشته است و بر اساس ادعاها با ارتباط و اغفال شماری از دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال های اخیر، به تعداد قابل توجهی از دانشجویان این مجموعه، تجاوز کرده است. داستان تجاوز سریالی و ادعایی ک . الف به شماری از دانشجویان دختر دانشگاه تهران در سال های اخیر، از چند روز پیش بازتاب‌های گسترده ای در شبکه های اجتماعی و حتی برخی رسانه های فارسی زبان خارج از کشور داشته است.

ماجرای تجاوزهای ک . الف

 در این بین، تعدادی از کاربران توئیتر که خود را از دانشجویان دختر یکی از دانشگاه‌های تهران معرفی کرده اند، از چند روز پیش یکی یکی با انتشار توئیت‌هایی مدعی شده اند که فردی به نام «ک. الف»، آنان را مورد آزار و اذیت قرار داده و برخی حتی مدعی شده اند، مورد تجاوز قرار گرفته اند. البته روایت های این افراد بیشتر مربوط به چند سال گذشته تاکنون است که حالا آن را علنی کرده اند و واکنش های زیادی در فضای مجازی داشته است، به گونه ای که طی چند روز اخیر آنان و برخی دیگر از کاربران توئیتر، این موضوع را با هشتگی با نام این فرد، تبدیل به ترند توئیتر کرده بودند. روایت بیشتر این ادعاها این است که این متهم با ژست روشنفکری و فعالیت فرهنگی، دست به اغفال دختران دانشجو زده و با بهانه‌هایی آنان را به منزل خود کشانده و بعد از پذیرایی از آنان با نوشیدنی الکلی که در آن قرص خواب‌آور یا بیهوش کننده وجود داشته، اقدام به آزار و اذیت آنان و حتی تجاوز می کرده است. در این بین برخی از این افراد که تعدادشان به بیش از 20 نفر رسیده است، تصاویر گفت وگوی اینترنتی خود را با این فرد در فضای مجازی نیز منتشر کرده اند.بعضی ها هم گفته اند که موفق به فرار از دست وی شده اند.

حتی برخی از این افراد مدعی تهدید جانی توسط این فرد در محیط دانشگاه شده اند.بعضی کاربران توئیتر هم این فرد را متجاوز سریالی لقب داده‌اند. گفته می شود سفرهای تفریحی و علمی و گردشگری در تهران تا جزیره قشم و کیش، نیز ابزاری برای او بوده تا قربانیان را شناسایی و آن ها را به دام بیندازد. رکنا در این باره نوشت: در عین حال درباره تجاوز سریالی ک . الف و اغفال دختران توسط این پسر تهرانی، نظرات و دیدگاه هایی مطرح است . بعضی معتقدند که دختران با اطلاع خودشان به خانه وی رفتند اما اغفال شدند. بعضی ها هم می گویند که او کاملا دختران را اغفال کرده و آن ها را پس از بیهوشی، مورد تجاوز قرار داده است.

و سرانجام، بازداشت

در همین حال رسانه ها دیروز به نقل از رئیس پلیس پایتخت، از دستگیری «ک. الف» فرد متهم به آزار و اذیت دختران دانشجو خبر دادند. سردار رحیمی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: متهمی که در روزهای گذشته شکایات زیادی علیه او از جانب قربانیانش در فضای مجازی مطرح شده بود توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت دستگیر شد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی تهران با رصد فضای مجازی با شکایت های متعددی روبه رو شدند که نشان می داد فردی به نام «ک.الف» با فریب دختران دانشجو و کشاندن آن ها به خانه خود اقدام به آزار و اذیت آنان کرده است. وی ادامه داد: با توجه به حجم شکایت ها و جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه ،تحقیقات گسترده ای در این زمینه آغاز و در نهایت متهم دستگیر شد. وی با اشاره به این که متهم در بازداشت پلیس به سر می برد، گفت: همه شاکیان با اطمینان از محفوظ ماندن هویتشان نزد پلیس می توانند برای طرح شکایت به پلیس امنیت عمومی واقع در انتهای خیابان مطهری، خیابان سروش مراجعه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها