أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۶۲۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: مراکز سه‌گانه عرضه بهداشتی دام این سازمان در روزهای پنجشنبه ششم، جمعه هفتم و شنبه هشتم شهریور مصادف با روز تاسوعا از ۷ صبح تا ۸ شب یک‌سره باز بوده و به‌صورت تمام‌وقت آماده ارائه خدمات هستند.
به گزارش پایگاه 598، سید سعید راد با تأکید بر اینکه حفظ سلامت شهروندان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان است، اظهار کرد: مراکز مذکور از ابتدای ماه محرم با افزایش تعداد کادر بهداشتی و ارتقای ظرفیت خدماتی به منظور تأمین دام مورد نیاز و نظارت بر عرضه و ذبح آنها، در خدمت عموم شهروندان و عزاداران حسینی هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از فعالیت تمام‌وقت جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام در روزهای منتهی به عاشورا خبر داد و تأکید کرد: ساعات کار این مراکز در این ایام، 4 ساعت افزایش یافته و از 7 صبح تا 8 شب بدون وقفه مشغول به کار هستند تا شهروندان با آرامش خاطر و آسودگی خیال برای انتخاب و خرید دام مورد نیاز خود اقدام کنند.

گفتنی است نشانی سه جایگاه‌‌ عرضه بهداشتی دام سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران که به منظور انجام قربانی و ادای نذری به شرح زیر اعلام شده است:

1- جایگاه منطقه 4 به نشانی: تهرانپارس، حکیمیه، خیابان سازمان آب (شهید برادران باباییان)، کوچه شیدا

2- جایگاه منطقه 15 به نشانی: بزرگراه امام رضا (ع)، بعد از گردنه تنباکویی، نرسیده به بازار گل امام رضا(ع)

3- جایگاه منطقه 18 به نشانی: بزرگراه آزادگان، بعد از ورودی احمدآباد مستوفی، گلستان سوم



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها