أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۶۲۹۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
نشست روحانی با رسانه‌ها از نگاهی دیگر؛
حضرتی روزنامه نگار اصلاح طلب در ادامه مداحی خود، مهم ترین مطالبه مردم را رفع حصر از کودتاچیان فتنه ۸۸ عنوان کرد و از رئیس جمهور درخواست کرد که: دراین یکسال باقی مانده با رفع حصر از سران مظلوم فتنه حماسه وفاق ملّی رابنام این دولت ثبت کنید تاخدماتتان تمام و کامل شود!
سرویس سیاسی پایگاه 598-بهزاد زارع؛ در نشستی که به بهانه هفته دولت برگزار شد مادحین برای دولت و شخص رئیس جمهور سنگ تمام گذاشتند!


برخی به اصطلاح رسانه ها مثل روزنامه اطلاعات ۲-۳ نفره آمده بودن تامبادا صندلی های اطلاع رسانی و شفافیت خالی بماند!

آقای حضرتی روزنامه نگار اصلاح طلب از روزنامه اعتماد کولاک کرد و گفت: مشکل اصلی مردم اینه که از تلاشها و خدمات شگفت انگیز شما و دولتتان بی اطلاع هستند!

او در ادامه مداحی خود، مهم ترین مطالبه مردم را رفع حصر از کودتاچیان فتنه ۸۸ عنوان کرد و از رئیس جمهور درخواست کرد که: دراین یکسال باقی مانده با رفع حصر از سران مظلوم فتنه حماسه وفاق ملّی رابنام این دولت ثبت کنید تاخدماتتان تمام و کامل شود!

بانوی بزرگواری از روزنامه همشهری هم مهمترین اشکال رئیس جمهور را کم حرفی اعلام کرد و برای حل مشکلات پیشنهاد حرف درمانی داد که آقای رئیس جمهور هم وعده کرد بیشترحرف بزند!

سردبیر روزنامه شرق هم برای مظلوم نمایی دولت گفت: هیچکدام از مشلات فعلی به شما و دولتتان بر نمی گردد و فقط شما بدشانسی آورده اید که از زمین وآسمان بلا برای مردم ایران نازل میشود وکم مانده آتشفشان دماوند را هم علیه شمافعال کنند و...!

آقای روحانی هم شعار دولت پاسخگو را اینطور تکمیل کرد و گفت: مشکل اصلی مردم بالابودن توقع آنهاست و علتش هم اینه که برخی در انتخابات‌ها برای رأی آوردن توقع مردم را بالا میبرند لذا دولت هم هراندازه کار کند توقعات مردم برآورده نمی شود!!!

ناگفته نماند ۳-۴ رسانه هم برای کامل کردن محفل ماست مالی و مداحی دولت دعوت شده بودن!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۷ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
۰
۰
شماها غیر از رفع حصر کاری دیگری ندارید
البته یک کار دارید بگردید ببینید چه چیزی از گران کردن در امان مانده گران کنید
ای ننگ بر شما و تزویر تان باد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۵۹ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
۰
۰
واقعا که بعضیها چقدر... رفع حصرمسئله مهمیه البته مهمه چون اونا بایدمحاکمه واعدام شوند بهمراه سران ازادسون
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها