يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۶۳۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
بر اساس یک نظرسنجی جدید "هیل-هریس‌ایکس"، جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق، با ۹ درصد در سطح ملی، از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری فعلی آمریکا سبقت گرفته است.
به گزارش پایگاه 598، ایسنا نوشت: بر اساس یک نظرسنجی جدید "هیل-هریس‌ایکس"، جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق، با ۹ درصد در سطح ملی، از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری فعلی آمریکا سبقت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری هیل، بایدن با ۴۷ درصد در مقابل ۳۸ درصد ترامپ، از او پیشی گرفته است. در نظرسنجی قبلی که توسط هیل-هریس‌ایکس در روزهای ۱۵-۱۸ اوت (۲۵ تا ۲۸ مرداد) انجام شد، بایدن ۴۶ درصد حمایت به دست آورد، در حالی که میزان حمایت از ترامپ در ۳۸ درصد باقی ماند.

نظرسنجی روزهای ۲۲-۲۵ اوت نیز که روز چهارشنبه منتشر شد، نشان داد ۸ درصد پاسخ‌دهندگان نیز در مورد این رقابت تصمیمی نگرفته‌اند. چهار درصد گفتند یک نامزد متفاوت را ترجیح می‌دهند، در حالی که سه درصد گفتند برنامه ندارند در ماه نوامبر به پای صندوق‌های رأی بروند.

بایدن در بین رأی‌دهندگان مستقل با ۱۰ امتیاز نسبت به ترامپ در نظرسنجی سبقت گرفته و ۳۹ درصد حمایت نسبت به ۲۹ درصد ترامپ، به دست آورده است.

حمایت از سوی احزاب مربوطه دو کاندیدا نیز تفاوت اندکی دارد. ۸۷ درصد دموکرات‌ها گفته‌اند به بایدن رأی می‌دهند، در حالی که ۸۳ درصد جمهوری‌خواهان گفته‌اند به ترامپ رأی خواهند داد.

این نظرسنجی همزمان با سومین شب کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان منتشر شده، که در آن مایک پنس، معاون رئیس جمهوری سخنرانی می کند. این نظرسنجی با مشارکت ۲ هزار و ۸۶۱ رأی‌دهنده ثبت‌نامی، به صورت آنلاین تهیه شد و حاشیه خطای آن به علاوه یا منهای ۱.۸۳ درصد امتیاز است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها