امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۷۶۳۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به ضدعفونی روزانه اتوبوس‌های پایتخت جهت پیشگیری از انتقال کرونا گفت: بیش از 98 درصد مسافران اتوبوس‌ها در تهران از ماسک استفاده می‌کنند.
به گزارش پایگاه 598، محمود ترفع درباره آمار استفاده مسافران اتوبوس از ماسک اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 98 درصد مسافران اتوبوس در پایتخت از ماسک استفاده می‌کنند که فرهنگسازی به منظور تشویق و ترغیب مسافران به استفاده از ماسک، عرضه ماسک در پایانه‌های و ایستگاه‌های پرمسافر با قیمت مصوب دولتی و نظارت نیروهای اجرایی ایستگاه‌ها از جمله دلایل آمار بالای استفاده از ماسک در میان مسافران است.

وی افزود:‌همچنین عوامل یگان حفاظت در پایانه‌ها و ایستگاه‌ها در استفاده مسافران از ماسک نظارت دارند و رانندگان هم مواد ضدعفونی کننده و ماسک در میان آنها توزیع می‌شود.

ترفع ادامه داد: پایش مستمر سلامت کارکنان اتوبوسرانی با استفاده از دستگاه اکسیژن‌سنج و تب‌سنج انجام می‌گیرد و نظارت و کنترل روزانه انتظامات بر استفاده کارکنان از ماسک نیز انجام گرفته است و همه این عوامل سبب شده، استفاده از ماسک به طور کلی در ناوگان اتوبوسرانی به بیش از 98 درصد برسد.

وی گفت: رانندگان اتوبوس باید از گرفتن پول نقد از مسافران اجتناب کنند و شهروندان نیز حتماً کرایه اتوبوس را از طریق کارت الکترونیک و یا آپ‌های بانکی پرداخت کنند و از رد و بدل اسکناس هنگام استفاده از اتوبوس خودداری شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه ضدعفونی اتوبوس‌ها به صورت روزانه انجام می‌گیرد، گفت: هزینه‌های ناشی از ضدعفونی و تهیه اقلام بهداشتی، هزینه‌های شرکت اتوبوسرانی را مضاعف کرده و دولت باید حمایت‌های لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه بیش از 3 هزار اتوبوس تهران از رده خارج است، گفت: این اتوبوس‌ها به سن فرسودگی رسیده و دولت باید هر چه زودتر به کمک شرکت اتوبوسرانی بیاید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها