أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۶۳۸۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
با همکاری خانه طلاب جوان و مدیریت بیمارستان بقیه الله؛
با همکاری خانه طلاب جوان و گروههای جهادی و مدیریت بیمارستان بقیه الله از جناب دکتر حریرچی جهت تقدیر از کادر خدمات بیمارستان دعوت به عمل آمد و ایشان در روز سه شنبه 5/6/99 در بیمارستان بقیه الله حضور یافته و در همایشی از کادر خدمات به عنوان مدافعان گمنام سلامت تقدیر کردند.
به گزارش پایگاه 598، با همکاری خانه طلاب جوان و گروههای جهادی و مدیریت بیمارستان بقیه الله از جناب دکتر حریرچی جهت تقدیر از کادر خدمات بیمارستان دعوت به عمل آمد و ایشان در روز سه شنبه 5/6/99 در بیمارستان بقیه الله حضور یافته و در همایشی از کادر خدمات به عنوان مدافعان گمنام سلامت تقدیر کردند.


در این جلسه که به همت گروه های جهادی و بیمارستان بقیه الله انجام شد به نیابت از کادر خدمات به تعدادی از این عزیزان تابلو فرش متبرک حرم مطهر امام رضا تقدیم شد.


در این جلسه دکتر حریرچی از زحمات نیروهای جهادی تقدیر و تشکر نمودند و حضور طلاب جهادی را از لحظات اول شیوع این بیماری در بیمارستانهای قم یادآور شدند.

همچنین در این مراسم ذکر توسلی به ساحت قدسی آقا امام حسین علیه السلام توسط گروه جهادی محبین ائمه انجام پذیرفت.

در حاشیه این مراسم طلاب جهادی با حضور دکتر حریرچی ، در بخش های مختلف بیمارستان حاضر شدند و به رسم یادبود هدایا و بسته های فرهنگی به کادر درمان و بیماران اهدا نمودند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها