أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۶۴۴۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
هواداران منچسترسیتی در فضای مجازی خواهان مهیا شدن شرایط انتقال لیونل مسی به این تیم هستند.
به گزارش پایگاه 598، لیونل مسی امروز در اولین روز تمرینات بارسلونا نیز شرکت نکرد تا دیگر تقریبا تردیدی در مورد جدایی او از این باشگاه وجود نداشته باشد. اما مدیران بارسا سفت و سخت بر سر موضع شان ایستاده و تاکید کرده اند به جز دریافت مبلغ 700 میلیون یورو اجازه جدایی این ستاره بزرگ را صادر نخواهند کرد.

 

علیرغم مطرح شدن نام تیم هایی چون پاری سن ژرمن، اینتر و یوونتوس، به نظر می رسد منچسترسیتی از بالاترین شانس برای خرید لیونل مسی برخوردار باشد و اخبار زیادی در مورد مکالمات این بازیکن با پپ گواردیولا و مذاکره برای انتقال به این تیم انگلیسی مطرح شده است.

 

اما هواداران منچسترسیتی در ساعات اخیر از هشتگ # FreeMessi استفاده کرده و این خواسته را در توئیتر به ترند تبدیل کرده اند. مدیران بارسلونا نمی خواهند اجازه جدایی کاپیتان خود را به همین راحتی صادر کنند و احتمالا دعوای حقوقی بین طرفین به زودی شدت هم خواهد گرفت. البته برخی دیگر از هواداران سایر تیم ها نیز به این پویش توئیتری ملحق شده و ورود لیونل مسی به لیگ برتررا عاملی برای افزایش جذابیت فوتبال این کشور می دانند. بدین ترتیب به نظر می رسد هواداران سیتی علاقه زیادی به انتقال مسی دارند و امیدوارند هرچه زودتر شرایط حضور او در شهر منچستر فراهم شود.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها