يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۶۴۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
نشریات اسپانیایی در تسخیر فوق ستاره آرژانتینی
نشریات اسپانیایی تیتر اصلی امروز خود را به تصمیم مهم مسی برای عدم حضور احتمالی در تمرینات اختصاص داده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، اینطور به نظر می‌آید که تصمیم لیونل مسی برای جدایی قطعی است. فوق ستاره آرژانتینی بعد از شکست تحقیر آمیز بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا ساز جدایی کوک کرده و حتی نمی‌خواهد برای ماندن در بلوگرانا با سران این تیم مذاکره کند.

 

طی روزهای گذشته گفته شد که با وجود تصمیم قطعی مسی برای جدایی اما او در تست PCR و تمرینات امروز بارسلونا شرکت خواهد کرد. با این حال شب گذشته برخی منابع مدعی شدند که فوق ستاره آرژانتینی تصمیم جدیدی اتخاذ کرده و نمی‌خواهد حتی دیگر در تمرینات بارسا هم شرکت کند؛ موضوعی که باعث شده نشریات اسپانیایی و کاتالانی تیتر اصلی امروز خود را به این موضوع اختصاص دهند.

 

این در حالی است که ساعاتی پیش نیز بازیکنان بارسلونا برای انجام تمرینات و البته تست PCR در شهرک ورزشی اختصاصی این باشگاه حاضر شدند اما مطابق انتظار خبری از لیونل مسی نبود؛ موضوعی که باعث شده حالا جدایی فوق ستاره آرژانتینی از بلوگرانا محتمل تر از هر زمان دیگری به نظر برسد.

مارکا؛ شورش

 

 

آاس؛ در پیچ و خم

 

 

 


موندو؛ او خود را نمایان نمی کند

 

 

 

 

اسپورت؛ او محکم است

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها