أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۶۴۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در گفت‌وگو با قم‌نا:
«محمدرضا قدیر»، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) در خصوص میزان توجه هیئات قم به بحث دستورالعمل‌های بهداشتی، اظهار داشت: الحمدالله رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی در هیئت‌های قم بسیار خوب است و بر اساس ارزیابی‌هایی که دانشگاه علوم پزشکی قم انجام داده است؛ بیش از 80 درصد هیئت‌ها پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند.

به گزارش پایگاه 598، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قم در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) در خصوص میزان توجه هیئات قم به بحث دستورالعمل‌های بهداشتی، اظهار داشت: الحمدالله رعایت پروتکل‌ها و موازین بهداشتی در هیئت‌های قم بسیار خوب است و بر اساس ارزیابی‌هایی که دانشگاه علوم پزشکی قم انجام داده است؛ بیش از 80 درصد هیئت‌ها پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند و این موضوع برای ما باعث افتخار و مباهات است که در خدمت گزاری به امام حسین(ع) ما مواظب این هستیم که به مردم آسیب وارد نشود.

دکتر «محمدرضا قدیر» در ادامه افزود: من امشب به هیئاتی که مراجعه داشتم بحث رعایت فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و رعایت موازین بهداشتی کاملا مشهود و ان‌شاءالله که امام حسین (ع) تمامی این عزیزان ماجور کند. جا دارد از دست اندرکاران بحث برگزاری هیئات، بانیان، مداحان گرامی و سازمان تبلیغات اسلامی که با نیروهای بهداشتی ما کمال همکاری را دارند؛ تشکر کنم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها