يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۶۵۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
ادعای رادیوی اسپانیایی
رادیو اسپانیایی کادنا سِر مدعی شد منچستریونایتد اگر موفق به جذب لیونل مسی در تابستان جاری شود با او قراردادی دوساله امضا خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598، رادیو اسپانیایی کادنا سِر مدعی شد منچسترسیتی قصد دارد در صورتیکه موفق شد در تابستان جاری لیونل مسی را به خدمت بگیرد با او قراردادی دوساله امضا کند. بر اساس این گزارش چیکی بگیرستن مدیر ورزشی منچسترسیتی در حال حاضر در شهر بارسلون به سر می برد و مشغول مذاکره با باشگاه بارسلونا است.

 

 

ملحق شدن دوباره به پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسا برای مسی مسلماً جذاب خواهد بود و سیتی در صورت امضای این قرارداد دو ساله راه را برای تمدید آن برای سالهای بعدی هم باز خواهد گذاشت. مسی همچنان با بارسا رابطه ای پرتنش دارد و دیروز با شرکت نکردن در اولین تمرین این تیم زیر نظر رونالد کومان نشان داد رابطه او و باشگاه خراب تر از آن است که به این راحتی ها ترمیم شود.

چیکی بگیرستن مدیر ورزشی سیتی برای مذاکره با بارسا در شهر بارسلون به سر می برد

 

با اینکه مسی معتقد است بر اساس مفاد قراردادش می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک کند و باشگاه در سوی دیگر معتقد است هر تیمی که خواهان مسی باشد باید بند آزادسازی 700 میلیون یورویی او را فعال کند ولی گفته می‌شود مسی به دلیل شرکت نکردن در تمرین دیروز بارسا در شروع دوران پیش فصل با جریمه نقدی 1.1 میلیون پوندی و همچنین محرومیت یک ساله از حضور در میادین روبرو شود.

 

گفته می‌شود پدر مسی، خورخه، این هفته قرار است با مدیران بارسلونا مذاکره کند تا راهی برای حل و فصل اختلافات بیابد.

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها