أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۶۵۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
سرمربی لس آنجلس گلکسی
سرمربی تیم آمریکایی لس آنجلس گلکسی می‌گوید امیدوار است لیونل مسی به لیگ MLS آمریکا مهاجرت کند چون به این ترتیب، وضعیت این لیگ تغییری اساسی خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598، گیرمو باروس اسکلتو سرمربی تیم آمریکایی لس‌آنجلس گلکسی می‌گوید امیدوار است لیونل مسی در نهایت به لیگ MLS مهاجرت کرده و در یکی از تیمهای این لیگ بازی کند. این در حالی است که به نظر می رسد مسی بیش از هر زمان دیگری به انتقال به منچسترسیتی نزدیک شده است.

 

 

مسی دیروز در اولین تمرین بارسا زیر نظر کومان شرکت نکرد تا احتمال جدایی اش به اوج برسد. درحالیکه مسی به منچسترسیتی بسیار نزدیک شده ادعا شده این باشگاه انگلیسی به او قراردادی بلندمدت پیشنهاد خواهد داد که در قالب آن مسی بعد از چند سال حضور در امارات مدتی را هم در باشگاه خواهرخواهنده سیتی در آمریکا یعنی نیویورک سیتی بازی خواهد کرد.

 

با توجه به این اخبار بود که اسکلتو در گفتگو با خبرنگاران گفت: " وقتی این خبر را شنیدم که مسی تصمیم گرفته بارسلونا را ترک کند شوکه شدم چون ما همه فکر می کردیم او همانجا بازنشسته می شود. ولی مسی هم حتماً دلایل خود را دارد و من به عنوان یک آرژانتینی همیشه برای او بهترینها را آرزو دارم و امیدوارم یک روز به MLS بیاید. اگر اینطور بشود که واقعاً معرکه است".

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها