أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۶۵۸۳
زمان انتشار: ۰۹:۵۴     ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
لیست باشگاه و لیست مجیدی!
مدیران استقلال برای تقویت این تیم در فصل بعد، با چند بازیکن وارد مذاکره شده اند.
به گزارش پایگاه 598، درحالیکه هنوز تکلیف نیمکت استقلال برای فصل بعد مشخص نیست و اختلافات احمد سعادتمند با فرهاد مجیدی به اوج خود رسیده است، اما همانطور که مدیرعامل استقلال در برنامه فوتبال برتر مطرح کرد، این باشگاه برای تقویت تیمش با چند بازیکن وارد مذاکره شده است.


نکته ای که در این میان وجود دارد، دو لیستی بودن این تیم است. از یک سو فرهاد مجیدی از طریق سعید رمضانی، به صورت شفاهی لیستی را در اختیار مدیرعامل استقلال قرار داده است و از طرف دیگر خود سعادتمند بنا بر صحبتی که مطرح کرد، با استفاده از مشورت با کارشناسان و پیشکسوتان به دنبال جذب بازیکن است. در زیر هر دو لیست باشگاه و مجیدی را مرور می کنیم.

 

 

لیست باشگاه: 


نفرات پیشنهادی: سعید واسعی (پیکان)، محمدحسین مرادمند (شهرخودرو)، احسان حاج صفی (تراکتورسازی)، فرزاد جعفری (فولاد)، اللهیار صیادمنش (فنرباغچه)، حبیب فرعباسی (نفت مسجدسلیمان)

 

* نخستین نامی که این روزها پیرامون باشگاه استقلال شنیده می شود، سعید واسعی است. هافبک تهاجمی و 25 ساله پیکان در این فصل 3 گل زده و 3 بار نیز پاس گل داده است و یکی از بازیکنان خوب لیگ نوزدهم بود که حتی گفته می شد آبی پوشان در نقل و انتقالات نیم فصل دوم لیگ قبل به دنبال این بازیکن بودند. استقلالی ها برای دریافت رضایت نامه واسعی، به خودروسازان نامه زده اند و باید دید پیکانی ها حاضر به فروش این بازیکن خواهند بود یا خیر.


* دیگر بازیکنی که مذاکراتی را با استقلال داشته، مدافع شهرخودرو است. محمدحسین مرادمند مدافع 27 ساله مشهدی ها که در این فصل در 28 بازی به صورت ثابت برای شهرخودرو به میدان رفته است، با سعادتنمد مذاکرات مثبتی داشته است. نکته جالب اینکه، پرسپولیسی ها در چندین مقطع به دنبال جذب این بازیکن بودند و حتی در شرف ثبت قرارداد با این مدافع بودند ولی بالاخره این بازیکن در جمع مشهدی ها ماندگار شد. مرادمند با سپاهان یک قهرمانی لیگ و یک قهرمانی جام حذفی را در پرونده دارد.

 

 

 


 * بازیکن دیگری که ماه هاست در مورد حضورش در استقلال صحبت می شود، شاه ماهی نقل و انتقالات فوتبال ایران است. احسان حاج صفی بازیکن تراکتورسازی که فصل خوبی را با این تیم پشت سر گذاشت، شایعه مذاکره استقلالی ها با او، از مدت ها قبل مطرح شده بود ولی این بازیکن با تبریزی ها قرارداد دارد و از طرفی شایعات می گویند که در قرارداد او بندی وجود دارد که باشگاه تبریزی رضایت نامه او را برای هیچ باشگاه ایرانی صادر نمی کند و تراکتور تنها در صورت ترانسفر حاج صفی به خارج از ایران، حاضر به صدور مجوز جدایی بازیکن ملی پوش خودش است. به هر حال نه خود باشگاه تراکتور و نه حاج صفی تاکنون به صورت رسمی اعلام نکرده اند که همچین بندی در قرارداد او وجود دارد یا خیر. البته حاج صفی در لیست خرید مجیدی نیز حضور دارد و تنها بازیکن مشترک این دو لیست است.


* فرزاد جعفری مدافع راست فولاد دیگر گزینه ای است که آبی پوشان برای رقابت با وریا غفوری مدنظر قرار دارند. بازیکن سابق استقلال اهواز و ملوان که 27 سال سن دارد، در این فصل 11 بار برای فولاد به میدان رفت. جعفری در این بازیها موفق به ثبت یک پاس گل شد. این بازیکن در 9 هفته پایانی لیگ برتر تنها به مدت 20 دقیقه مقابل پرسپولیس به میدان رفت. باید دید مذاکرات باشگاه استقلال با این مدافع بهبهانی به کجا ختم می شود.


* استقلالی ها همچنین به دنبال برگرداندن اللهیار صیادمنش هستند. مهاجم 19 ساله و آملی سابق استقلال، پس از حضور در تیم فنرباغچه، نتوانست درخشش لازم را داشته باشد و اکنون در آستانه بازگشت به تیم سابقش است. در همین راستا، شنیده می‌شود مسئولان استقلال امروز (سه‌شنبه) نامه رسمی خود را برای جذب صیادمنش به باشگاه ترکیه‌ای فنرباغچه ارسال کردند و اگر مشکل خاصی پیش نیاید صیادمنش به استقلال بازمی‌گردد.


* حبیب فرعباس سنگربان نفت مسجدسلیمان، جدی ترین گزینه برای رقیب حسینی در قفس توری دروازه استقلال است. دروازه بان 22 ساله مسجدسلیمان در این فصل 15 بار درون دروازه این تیم قرار گرفت و موفق به ثبت 6 کلین شیت شد. گفته می شود استقلال برای دریافت رضایت نامه و جذب این بازیکن نیز به باشگاه نفت مسجدسلیمان نامه زده است.

 

 

 


لیست مجیدی:


نفرات پیشنهادی: آرمین سهرابیان (سایپا)، رضا اسدی (تراکتورسازی)، آرمان رمضانی (سایپا)، صابر حردانی (فولاد)


* آرمین سهرابیان مدافع سابق استقلال و کنونی سایپا دیگر بازیکنی است که برای بازگشتش به جمع آبی پوشان با او مذاکراتی انجام شده است. سهرابیان در این فصل تنها یک دیدار سایپا را از دست داد و در 29 بازی که برای این تیم به میدان رفت، 3 گل حساس به ثمر رساند و موجب ماندگاری این تیم در لیگ برتر شد. البته باید این نکته را متذکر شد که سهرابیان گزینه اول فرهاد مجیدی برای تقویت خط دفاعی تیمش بود و باید منتظر ماند و دید درصورت جدایی مجیدی از استقلال، آیا استقلالی ها بازهم به دنبال سهرابیان خواهند بود یا این بازیکن از لیست خرید آبی پوشان خط خواهد خورد.


* رضا اسدی از آن دست بازیکنانی است که پیشنهاد های زیادی از تیم های لیگ برتری دارد. علاوه بر استقلال، تیم های سپاهان و پرسپولیس به دنبال این بازیکن هستند. هافبک دفاعی 24 ساله تراکتور، 28 بار در این فصل برای تبریزی ها به میدان رفت که 5 بار موفق به گلزنی شد و 2 پاس گل داد. گفته می شود که اسدی قرارادادش را با تراکتور فسخ کرده ولی احتمالا مقصد او خارج از ایران و کشور اتریش باشد.
مدیران استقلال برای خط حمله نیز به فکر تقویت این تیم هستند. گفته می شود آرمان رمضانی مهاجم بلند قامت سایپا بازیکنی است که در لیست فرهاد مجیدی حضور داشته و باید دید این بازیکن 28 ساله و اهل ماسال گیلان لباس آبی را بر تن خواهد کرد یا خیر. رمضانی در فصل گذشته، موفق شد 4 بار برای سایپا گلزنی کند و 2 پاس گل نیز بدهد.

 

 

 


* صابر حردانی وینگر فولاد نیز دیگر گزینه فرهاد مجیدی برای تقویت تیمش است. بازیکن جوان و 23 ساله فولاد هر چند در این فصل 24 بار برای فولاد به میدان رفت ولی بخش اعظم آنها، حضور به عنوان بازیکن جانشین بود. حردانی در این فصل در 6 بازی، بیشتر از 60 دقیقه برای تیمش بازی کرد و یکبار موفق ذوب آهن موفق به گلزنی شد.

 
* دانیال اسماعیلی فر نیز دیگر بازیکن حاضر در این فهرست خرید بود که این بازیکن به سپاهان پیوست. گویا مجیدی این لیست را از طریق سعید رمضانی و به صورت شفاهی به سعادتمند داده است. به هر حال باید منتظر ماند و دید ابتدا تکلیف نیمکت استقلال چه خواهد شد و سپس این باشگاه با کدامیک از این بازیکنان به توفق نهایی خواهد رسید.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها