أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۶۶۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
وب سایت گل مدعی شد که با وجود علاقه فراوان اینتر به جذب انگولو کانته اما خود این هافبک فرانسوی ترجیح می‌دهد که در چلسی باقی بماند.
به گزارش پایگاه 598، به نظر می‌رسد که با توجه به خرید های زیاد چلسی در نقل و انتقالات تابستانی، این تیم به فروش برخی از بازیکنان خود نیز احتیاج خواهد داشت تا بتواند از مشکلات مالی احتمالی جلوگیری کند.

 

انگولو کانته یکی از بازیکنانی است که بحث جدایی او از چلسی روز به روز جدی تر از قبل می شود. اینتر و سرمربی اش یعنی آنتونیو کونته مهم ترین مشتری هافبک فرانسوی آبی‌های لندن محسوب می شوند اما با این حال هنوز فرانک لمپارد درباره کانته اعلام بی‌نیازی نکرده است.

 

 


اینتر در حال حاضر به دلیل برخی مشکلات اقتصادی قادر نیست که انگولو کانته را در اختیار بگیرد اما این تیم به فروش برخی از بازیکنان خود فکر می‌کند؛ موضوعی که می‌تواند به آمدن هافبک فرانسوی به جوزپه مه آتزا کمک کند.

 

حالا و در همین رابطه وبسایت گل مدعی شده که با وجود علاقه زیاد اینتر به جذب انگولو کانته اما خود این ستاره فرانسوی ترجیح می دهد که در استمفوردبریج بماند و به کارش در چلسی ادامه دهد. با این وجود باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این زمینه رخ خواهد داد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها