امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۷۶۶۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
دو روزنامه‌نگار معتبر اروپایی
کریستین فالک و فابریزیو رومانو تایید کردند که پیوستن کای هاورتز به چلسی قطعی شده و او هفته آینده رسماً به این تیم خواهد پیوست.
به گزارش پایگاه 598، کریستین فالک روزنامه نگار مشهور آلمانی و فابریزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی در توییتهایی تایید کردند که پیوستن کای هاورتز پدیده آلمانی بایر لورکوزن به چلسی قطعی شده و تنها قدم باقی مانده اعلام رسمی این انتقال توسط باشگاه چلسی است.

 

کریستین فالک در گزارش خود برای روزنامه آلمانی بیلد فاش کرد که کای هاورتز این هفته روز یکشنبه در شهر لندن حضور داشته و در باشگاه چلسی تست پزشکی داده است. فابریزیو رومانو هم در توییتر به این خبر فالک واکنش نشان داد و تایید کرد که هاورتز به چلسی خواهد پیوست.

 

اما رومانو به این بسنده نکرد و با اضافه کردن اطلاعات جدیدی درباره این پرونده نقل و انتقالاتی گفت که دو باشگاه لورکوزن و چلسی 9 روز پیش بر سر انتقال کای هاورتز به توافق رسیده اند و حالا تنها قدم باقی مانده اعلام رسمی آن توسط باشگاه چلسی است.

 

 

رومانو می‌گوید مبلغ توافق دو طرف 100 میلیون یورو بعلاوه پاداش بوده است. قرارداد چلسی و هاورتز پنج ساله است و حالا باید دید آبی های لندن چه زمانی خرید جدیدشان را به صورت رسمی معرفی خواهند کرد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها