أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۶۶۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
شماره ۹ جدید سرخ‌ها از اصفهان می‌آید؛
بعد از اینکه مذاکرات روز گذشته پرسپولیس با پهلوان به بن بست رسید، گفته می‌شود امروز آنها با این بازیکن اصفهانی به توافق دست خواهند یافت.
به گزارش پایگاه 598، یورش پرسپولیس به نقل و انتقالات تابستانی با جذب سعید آقایی، حامد لک و عیسی آل کثیر همراه شد و اکنون طبق وعده سرمربی سرخ‌ها باید در انتظار جذب سه بازیکن دیگر برای ادامه مسیر تقویت تیم بود.

 

یحیی گل محمدی بعد از جدایی علیرضا بیرانوند، اکنون حامد لک را جانشین او کرده و در شرایطی که انصاری مصدوم است و قرارداد قرضی محمد نادری نیز با این تیم به پایان رسیده، سعید آقایی را به اردوگاه سرخ‌ها دعوت کرد و با بازیکن سابق سپاهان به توافق دست یافتند. گام سوم آنها جذب عیسی آل کثیر بود. در شرایطی که شهریار مغانلو تمایلی برای ادامه حضور در فوتبال ایران نداشت، گزینه دیگر این تیم عیسی آل کثیر بود که در نهایت با این مهاجم جنوبی برای حضور در این تیم به توافق رسیدند.

 

اما امروز گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس بار دیگر در نقل و انتقالات تلاش خود را استارت می‌زند. احسان پهلوان هافبک فصل گذشته ذوب آهن به عنوان هدف چهارم این تیم بار دیگر مذاکرات با این تیم را پی خواهد گرفت. در شرایطی که گفته می‌شود سرخ‌ها روز گذشته بر سر برخی مسائل و بندهای قرارداد با این بازیکن دچار اختلاف نظر شدند، گفته می‌شود امروز برای توافق نهایی پای میز مذاکره خواهند نشست.


ستاره تکنیکی فصل گذشته ذوب آهن، احتمالا در این تیم جانشین مهدی ترابی خواهد شد که با فسخ قراردادش با پرسپولیس خلا بزرگی را شکل داده است. باید دید امروز نیز باشگاه پرسپولیس روز شلوغی را پشت سر خواهد گذاشت یا خیر. این در حالیست که طبق ادعای یحیی گل محمدی بعد از خرید سعید آقایی، حامد لک و عیسی آل کثیر، آنها سه خرید دیگر نیز در دستور کار خواهند داشت.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها