امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۷۶۶۳۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
میانگین قیمت هرمترمربع مسکن معامله‌شده در مناطق مختلف شهر تهران به ۲۳/۱میلیون تومان رسیده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از ۷۷درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از نود اقتصادی: میانگین قیمت هرمترمربع مسکن معامله‌شده در مناطق مختلف شهر تهران به ۲۳/۱ میلیون تومان رسیده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از ۷۷ درصدی را نشان می‌دهد.

براساس گزارش جدید بانک مرکزی ایران، طی مردادماه امسال میانگین قیمت هرمترمربع مسکن معامله‌شده در مناطق مختلف شهر تهران به ۲۳/۱ میلیون تومان رسیده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از ۷۷ درصدی را نشان می‌دهد.

در بین مناطق ۲۲ گانه، منطقه یک تهران با ثبت قیمت ۵۲/۸ میلیون تومانی برای هر مترمربع، رتبه اول گرانترین منطقه شهر تهران را به خود اختصاص داده است.

رشد ۹۶درصدی قیمت مسکن در تهران

پس از این منطقه، مناطق سه و دو نیز به ترتیب با متری ۴۲/۴ و ۳۶/۶ میلیون تومان، در رتبه‌های دوم و سوم گرانترین مناطق برای خرید و فروش مسکن در تهران قرار داشته‌اند. همچنین آمارها نشان می‌دهد در مرداد امسال نسبت به مردادماه سال ۱۳۹۸، قیمت مسکن معامله شده در مناطق ۱۹، ۶ و ۴ به ترتیب با رشد ۹۶، ۹۲ و ۹۰ درصدی، بیشترین افزایش را داشته است.

قابل ذکر است طی یکسال اخیر کمترین افزایش قیمت نیز مربوط به مناطق ۱۶، ۱۸ و ۱۳ می‌شود که هرکدام طی یکسال اخیر به‌طور میانگین رشد قیمتی حدود ۶۰درصدی را تجربه کرده‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها