امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۷۶۷۰۸
زمان انتشار: ۲۱:۱۲     ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در سال تحصیلی جدید، زمان‌های تدریس برای همه دروس حداکثر ۳۵ دقیقه بوده و زمان ورود و خروج دانش آموزان به مدارس متفاوت خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598، محمدعلی واقعی با بیان اینکه با گروه بندی دانش‌آموزان در مدارس پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم، تصریح کرد: با تلاش تمام وقت مجموعه آموزش و پرورش استان از حوزه‌های ستادی گرفته تا مدیران و معلمان مدارس آمادگی لازم برای شروع باشکوه سال تحصیلی از ۱۵شهریور را داریم.

به گزارش ایسنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، وی با بیان اینکه کادر آموزشی و اداری مدارس خراسان جنوبی بی صبرانه مشتاق حضور و استقبال گرم از دانش‌آموزان هستند، با اشاره به رونمایی از نسخه جدید شبکه شاد توسط وزیر، اظهار کرد: شبکه شاد جدید دارای ظرفیت و امکانات جدید است؛ معلمان می‌توانند ارتباط زنده صوتی و تصویری داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی دریافت تکالیف و ارائه نظر برای آن توسط معلم، حضور و غیاب آنلاین دانش‌آموزان، فراهم شدن امکان برگزاری آزمون با کیفیت و تبادل تجربه با سایر معلمان را از مهم ترین ویژگی‌های شاد جدید برشمرد و بیان کرد: این محیط پاسخگوی نیاز معلمان و دانش‌آموزان است لذا برای استفاده بهتر برای معلمان دوره‌های آموزشی پیش‌بینی شده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه قابلیت‌های جدید شبکه شاد در معرض عموم قرار دارد، اظهار کرد: در خصوص نحوه حضور دانش‌آموزان در مدارس در سال تحصیلی جدید، اصل بر شرکت حضوری دانش‌آموزان در مدارس است؛ اما امسال شرایط فرق می کند و دانش‌آموزان و معلمان باید در سال تحصیلی جدید با هم آشنا شوند و از نظر عاطفی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: در هر منطقه‌ای که بتوانیم حضور دانش‌آموزان را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهیم داشت لذا ۱۵ شهریور در همه مدارس اصل بر حضور است؛ در مدارسی که تعداد دانش‌آموزان به اندازه‌ای است که نمی‌توان پروتکل‌های بهداشی را در آن رعایت کرد، ناگزیر هستیم دانش‌آموزان را گروه بندی کنیم، حضور دانش آموزان به صورت یک روز درمیان یا همان زوج و فرد است.

وی با بیان اینکه زمان حضور هر دانش‌آموز در کلاس ۳۵ دقیقه است، یادآور شد: زمان‌ تدریس برای دروس حداکثر ۳۵ دقیقه است و زمان ورود و خروج دانش‌آموزان به مدرسه متفاوت خواهد بود تا تراکم ایجاد نشود.

واقعی مشارکت و همراهی خانواده‌ها برای تردد و ورود و خروج دانش‌آموزان به مدرسه را مهم و تأثیر گذار دانست و خاطر نشان کرد: در این شرایط نمی‌توانیم فرصت‌ها را به راحتی از دست بدهیم و باید آموزش دانش‌آموزان را استمرار بخشیده و در کنار آن از سلامت دانش‌آموزان مراقبت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی در آغاز سال تحصیلی تمامی مدارس در تمام پایه‌ها و دوره‌ها اعم از دولتی و غیردولتی به صورت حضوری باز و کلاس‌ها دایر خواهند بود.

واقعی بیان کرد: باز بودن مدرسه و ارائه آموزش‌های حضوری به دانش‌آموزان در دوره‌های مختلف تحصیلی اصل مهم تربیت تمام ساحتی است.

وی، برگزاری کلاس‌های حضوری را اولین اولویت دانست و یادآور شد: بر اساس دستورالعمل رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فراهم کردن محیط امن برای دانش‌آموزان الزامی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها