کد خبر: ۴۷۶۷۲۹
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
فرانک دی بوئر، ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی هلند جورجینیو واینالدوم و ممفیس دیپای را گزینه‌های خوبی برای تیم کاتالانی تلقی می کند.
به گزارش پایگاه 598، از زمان انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا شایعات زیادی در رابطه با حضور جورجینیو واینالدوم و ممفیس دیپای در این تیم به گوش رسیده است. چند روز پیش بود که گل اعلام کرد بارسا قصد دارد هر طور که شده تا پایان ماه اکتبر معامله جلب واینالدوم را نهایی کند. از طرف دیگر به نظر می‌رسد که مهاجم 26 ساله لیون نیز قصد دارد به زودی این تیم فرانسوی را ترک کند.

 

 

 

فرانک دی بوئر، ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی هلند حالا از انتقال جورجینیو واینالدوم و ممفیس دیپای به بلوگرانا حمایت کرده است. او در این باره گفت: " واینالدوم می تواند به عنوان یک بازیکن پوششی فوق العاده عمل کند. همچنین دیپای چیزهای زیادی را به تیم اضافه خواهد کرد. او می‌تواند از کمترین چیز بهترین موقعیت را خلق کند."

 

بارسلونا همواره به ارتباط خوب با بازیکنان هلندی شهرت داشته است. در واقع این باشگاه کاتالانی در طول تاریخ خود علاقه زیادی به جذب بازیکنان از این کشور نشان داده است. دی بوئر در ادامه گفت: " در زمان ما این احساس وجود داشت که نسبت بازیکنان اسپانیایی و هلندی 50-50 است. 11، 12 نفر تیم هلندی بودند؛ از جمله کادر فنی."

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها