کد خبر: ۴۷۶۷۴۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
دوایت لودوگس سرمربی جدید تیم ملی هلند بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل لهستان ابراز خوشحالی کرد و گفت رونالد کومان سریعاً این پیروزی را به او تبریک گفته.
به گزارش پایگاه 598، تیم ملی هلند دیشب در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ ملت‌های یوفا در خانه و در شهر آمستردام به مصاف لهستان رفت و موفق شد حریفش را 1-0 شکست دهد. این اولین بازی دوایت لودوگس سرمربی جدید هلند بود که بعد از عزیمت رونالد کومان به باشگاه بارسلونا سکان هدایت نارنجی پوشان را به دست گرفته بود.

 

 

بعد از آنکه رونالد کومان سرمربی سابق هلند با باشگاه بارسلونا به توافق رسید و به نوکمپ رفت تا سکان هدایت تیم کاتالان را به عهده بگیرد فدراسیون فوتبال هلند دوایت لودوگس را به جای او به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور منصوب کرد. او دیشب در اولین بازی خود در این سمت به یک پیروزی دست یافت و در پایان بازی گفت رونالد کومان سریعاً برایش پیام تبریک ارسال کرده.

لودوگس در پایان بازی گفت: " شب خیلی قشنگی بود. همین الان دیدم که رونالد کومان برایم پیام تبریک فرستاده. کومان گفته ما در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و حق هم با او است".

 

سرمربی تیم ملی هلند که پیش از عزیمت کومان به بارسا دستیار او بوده و حالا فعلاً سرمربی موقت هلند است در ادامه گفت: " ما در بعضی جاها می توانیم پیشرفت کنیم ولی بازی قبلی ما 9 ماه پیش بوده و من رویهم رفته راضی هستم".

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها