يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۶۷۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
یک احتمال عجیب بعد از بمب خبری مسی
گفته می‌شود با ماندگار شدن لیونل مسی در بارسلونا این احتمال وجود دارد که لوئیس سوارز هم بر خلاف انتظار و در لحظه آخر در بلوگرانا ماندگار شود.
به گزارش پایگاه 598، درحالیکه تا دیشب به نظر می رسید جدایی لوئیس سوارز از بارسلونا قطعی است و حتی برخی رسانه‌ها از توافق کامل او با یوونتوس برای راهی تورین شدن خبر می دادند اما بمب خبری جدید مسی و اعلام تصمیم او برای ماندگار شدن در بارسلونا همه معادلات را به هم ریخته.

 

بعد از مصاحبه دیشب مسی با گل و اعلام اینکه او تصمیم گرفته در بارسلونا بماند برخی منابع خبری مدعی شدند حالا این احتمال وجود دارد که بر خلاف همه انتظارها، دوست صمیمی لئو، لوئیس سوارز هم در بارسا بماند.

 

همه می دانند که سوارز و مسی چه در زمین چمن و چه در زندگی عادی دوستهای بسیار صمیمی و نزدیک هستند. دیروز رسانه های ایتالیایی از قول جیان لوکا دی مارتزیو روزنامه نگار مشهور این کشور گزارش دادند که یوونتوس در نهایی کردن توافقش با سوارز دچار مشکل شده و به همین علت حالا تصمیم گرفته به سراغ ادینسون کاوانی برود. شاید این دو خبر با هم بی ارتباط باشند ولی بعد از خبر بزرگ ماندگار شدن مسی در بارسا حالا برخی از منابع خبری انتظار دارند شاهد یک بمب خبری مشابه درباره لوئیس سوارز باشند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها