يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۶۷۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
بعد از مصاحبه اختصاصی لیونل مسی با گل و اعلام ماندنش در بارسلونا این باشگاه در حساب توییتری خود به آن واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه 598، بعد از چندین روز تنش و شایعه درباره آینده لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی که متعاقب ارسال فکسی از طرف او برای باشگاه بارسا و اعلام تمایل او به جدایی آغاز شده بود، مسی دیشب در مصاحبه‌ای اختصاصی با گل شرکت کرد و گفت در بارسا خواهد ماند.

 

اولین واکنش باشگاه بارسلونا به این خبر مهم که توسط شخص مسی و در مصاحبه دیشب مطرح شد انتشار یک توییت در حساب توییتری باشگاه بود.

 


بارسلونا در این توییت با انتشار عکسی از لیونل مسی به بخشی از صحبتهای او در این مصاحبه ارجاع داده که مسی در آن از عشق خود به بارسا صحبت کرده و وعده داد که با حداکثر توان برای این تیم تلاش خواهد کرد.

 

بارسلونا در توییت خود نوشت: " لیونل مسی: من با حداکثر توان تلاش خواهم کرد. عشق من به بارسا هرگز تغییر نخواهد کرد".

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها