يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۶۷۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان از تعیین مالیات مقطوع برای خریداران سکه حداکثر به میزان ۲۰۰ قطعه در سال ۱۳۹۷ که در موعد مقرر اظهارنامه تسلیم نکرده‌اند، خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، میرحیدر رضوی، اظهار کرد: همه اشخاص حقیقی که در سال ۱۳۹۷ اقدام به خرید و تحویل حداکثر ۲۰۰ قطعه سکه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران کرده، لیکن نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی (حداکثر تا یکم تیرماه پارسال) اقدام نکرده‌اند، مشمول مالیات مقطوع موضوع تبصره ماده (۱۰۰) قانون مالیات‌های مستقیم اصلاحیه ۳۱ تیرماه ۱۳۹۴ تعیین شده در دستورالعمل شماره ۲۰۰/۹۸/۵۰۷ در ۱۲ خرداد سال گذشته بوده و این مالیات برابر مقررات قطعی است.

وی افزود: چنانچه اشخاص مذکور تاکنون مالیات مقطوع تعیین شده را پرداخت نکرده‌اند، می‌توانند حداکثر تا ۳۱ شهریور امسال با مراجعه به میز خدمت عملیات الکترونیکی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی http://tax.gov.ir، نسبت به پرداخت مالیات متعلق اقدام و از تسهیلات مقرر در بخشودگی جریمه‌های مالیاتی با رعایت مقررات مربوط بهره‌مند شوند.

این مسئول ادامه داد: در صورت پرداخت نکردن بدهی قطعی شده در مهلت تعیین شده، در اجرای مقررات فصل نهم از باب چهارم قانون مالیات‌های مستقیم، نسبت به وصول بدهی مالیاتی قطعی شده و جریمه‌های مترتب از طریق عملیات اجرایی اقدام خواهد شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان یادآور شد: همه امور مربوط به ارایه اظهارنامه و پرداخت مالیات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و بر این اساس، هرگونه واریز مالیات از طریق شیوه‌هایی به جز دستگاه‌های کارتخوان بانکی مستقر در ادارات مالیاتی و درگاه‌های الکترونیکی اینترنتی سازمان (tax.gov.ir) یا مراجعه به شعب بانک‌ها، غیرقانونی بوده و حاکی از شگردهای کلاهبرداری است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها