أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۶۸۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۱۰هزار واحدی، در ارتفاع یک میلیون و ۶۴۲هزار واحد قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 10میلیارد و 183میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 11هزار و 892میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 507هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 10هزار و 95واحدی در ارتفاع یک میلیون و 642هزار و 35واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و مخابرات ایران با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 196میلیون ورقه به‌ارزش 4هزار و 600میلیارد تومان در 766هزار و 378نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 67واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 290واحد قرار گرفت.
در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پتروشیمی تندگویان، بانک دی و ذوب آهن اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی مارون و مدیریت انرژی امید تابان هور بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها