أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۶۸۲۱
زمان انتشار: ۲۳:۳۹     ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
رئیس کل دادگستری استان اردبیل از شناسایی و دستگیری عامل تبلیغی - رسانه‎‌ای گروهک تندر در استان اردبیل خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، رئیس کل دادگستری استان اردبیل از شناسایی و دستگیری عامل تبلیغی - رسانه‎‌ای گروهک تندر در استان اردبیل خبر داد.

ناصر عتباتی اظهار داشت: حسب گزارش اداره‌کل اطلاعات استان در خصوص یک مورد فعالیت تبلیغی رسانه‌ای مرتبط به گروهک تندر که سرکرده این گروهک تروریستی اخیرا دستگیر شده ‌، عامل تبلیغی رسانه‌ای آنها که با سرپل این گروهک در ارتباط بود در استان شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: این فرد در فضای رسانه‌ای فعالیت‌های بسیار گسترده و دامنه‌دار تبلیغی علیه اعتقادات دینی و مذهبی مردم‌، علیه تمامیت و امنیت ملی کشور و توهین به تمامی مقدسات مسلمانان بویژه تشیع و موضوعات اعتقادی را دنبال می‌کرد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: این فرد به اعتبار اینکه در فضای رسانه‌ای فعالیت بسیار حرفه‌ای داشت احتمال اینکه فعالیت‌هایش رصد شود نمی‌داد و نهایت سعی و تلاش خودش را در گمراه کردن جوانان، به انحراف کشیدن خانواده‌ها و فعالیت‌های انحزافی در حوزه‌های مختلف مسائل اخلاقی فرهنگی و اجتماعی بکار بسته بود.

عتباتی تصریح کرد: مستندات خیلی زیادی از فعالیت‌های مخرب این فرد به دست آمده و پرونده کیفری در مرحله بررسی است و با قرار قانونی روانه زندان شده است.

وی افزود: به خانواده ها توصیه می‌شود از جوانان مراقبت کنند و بر اعمال و ارتباطات جوانان بویژه در فضای مجازی دقت کرده و در خصوص مضامین و محتواهایی که ارائه می‌شود و در دسترس افراد بویژه جوانان و نوجوانان قرار می‌گیرد حساسیت به خرج دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها