يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۶۸۲۶
زمان انتشار: ۰۹:۱۰     ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌هایی که به صورت مستمر طی این چهل سال آشوب، ترور، انفجار و ناامنی آموزش می‌دادند امسال اشک تمساح ریخته و نگران سلامتی مردم شده بودند و تلاش می‌کردند مجالس حسینی تعطیل شود اما هیئات مذهبی با درایتی که داشتند مهر باطل بر این دسیسه‌ها زدند.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری شامگاه شنبه، طی سخنرانی در آیین شکرانه اقامه عزای محرم و تقدیر از هیئات مذهبی استان قم در حرم بانوی کرامت گفت: مردم استان قم با محوریت هیئات مذهبی چند کار بسیار مهم انجام دادند که جای تقدیر دارد هر چند در این میان دشمن نیز بی‌تفاوت نبوده است.

وی افزود: استکبار تلاش داشت که امور مذهبی و مقدسات را زیر سؤال ببرد و بیگانگان بسیج شده بودند که نگذارند مجالس حسینی برگزار شود اما امسال مردم کاری کردند که مقام معظم رهبری از آن به عنوان پدیده ماندگار یاد نمودند که این مسئله بسیار مهم است.

نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رسانه‌هایی که به صورت مستمر در طول این چهل سال آشوب، ترور، انفجار و ناامنی آموزش می‌دادند امسال اشک تمساح ریختند و نگران سلامتی مردم شده بودند و تلاش می‌کردند مجالس حسینی تعطیل شود اما هیئات مذهبی با درایتی که داشتند مهر باطل بر این دسیسه‌ها زدند.

وی یادآور شد: هیئات مذهبی با مدیریت درست اجتماعات عزاداری را کنترل نموده  و اثبات کردند با  نظم و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌توان مجالس باشکوهی را برگزار نمود و با این کار مهر باطل بر سینه دشمنان کوبیدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ذوالنوری اظهار کرد: امسال با اینکه به خاطر کرونا اوضاع اقتصادی دچار مشکل شده بود اما مردم به کمک اقشار مستضعف شتافتند و هیئات مذهبی کانون جمع‌آوری کمک و رسیدگی به اقشار آسیب‌پذیر شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها