يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۶۸۳۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ شایعات جدایی از این باشگاه را تکذیب کرد.
در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد تمایل تیاگو آلکانتارا به جدایی از بایرن مونیخ مطرح شده و حتی کادر فنی و مدیریتی باشگاه نیز این اخبار را تایید کرده اند. اما تیاگو آلکانتارا حالا در نشست خبری پیش از بازی فردا شب تیم ملی اسپانیا مقابل اوکراین این اخبار را تکذیب کرده و مدعی شد علیرغم مطرح شدن چنین شایعاتی در بازار نقل و انتقالات مختلف، او در حال حاضر فقط به مسابقه فردا شب فکر می کند.

 

 

تیاگو آلکانتارا گفت: "من به کسی نگفته ام که قصد جدایی دارم. هر ساله برخی من را در یک باشگاه متفاوت انتقال می دهند. برای من آینده من بازی فردا مقابل اوکراین است و حرف دیگری برای گفتن ندارم. این شایعات نه برایم مهم است و نه علاقه ای به آنها دارم. آنچه برای من اهمیت دارد بازی فردا است. من همیشه فکر می کنم که لحظه فعلی بهترین لحظه ای است که می توانیم زندگی کنیم. در حال حاضر از نظر فیزیکی حس خوبی دارم، اما فکر می کنم سال آینده حتی بهتر هم خواهم شد.

 

تصمیم لیونل مسی مبنی بر ماندن در بارسلونا؟ مسی او را می شناسم، چون در بارسا با او همبازی بودم. هرگز نمی خواهم اظهارنظری در مورد مسی داشته باشد، زیرا این تصمیم شخصی او است و چه در صورت ماندن در بارسلونا و چه جدایی باید به او احترام گذاشت. من حالا در باشگاهی کاملا متفاوت بازی می کنم و به تصمیم مسی احترام می گذارم."

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها