أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۶۸۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا این روزها با انگیزه فراوانی در تمرینات این تیم حاضر می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، بعد از جدایی باور نکردنی نیمار از بارسلونا در تابستان سال 2017، باشگاه کاتالانی به دنبال جذب جایگزین برای فوق ستاره برزیلی رفت. در نهایت اما بلوگرانا تصمیم گرفت وینگر جوان و فرانسوی آن روزهای دورتموند یعنی عثمان دمبله را به خدمت بگیرد؛ انتقالی که در ابتدا با برخی مشکلات همراه بود اما نهایتاً بعد از کش و قوس های فراوان رنگ و بوی رسمی به خود گرفت.

 

عثمان دمبله اما هرگز نتوانسته تا به اینجا روزهای خوبی را در نوکمپ سپری کند. ستاره فرانسوی در مدت زمان حضور خود در بارسلونا دائماً با مصدومیت های متوالی دست و پنجه نرم کرده است؛ موضوعی که باعث شده او نتواند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد و از طرف دیگر با انتقادات شدید هواداران بلوگرانا روبرو شود.

 

تعلیق رقابت های فصل 20-2019 این احتمال را به وجود آورد که شاید دمبله به بازی‌های پایانی بارسا برسد و حتی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ به میدان برود اما این اتفاق رخ نداد. با این حال ستاره فرانسوی حالا این روزها به دور از حواشی در تمرینات بارسا شرکت می‌کند و امیدوار است زیر نظر سرمربی جدید یعنی رونالد کومان به روزهای خوش گذشته بازگردد؛ البته اگر مصدومیت ها این مجال را به وی بدهد.


 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها