کد خبر: ۴۷۶۸۴۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۸     ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
نماینده جینی وینالدوم در حال مذاکره با بارسلونا در مورد معامله با هافبک لیورپول بوده و به نظر توافق بین طرفن نزدیک است.
به گزارش پایگاه 598، جینی وینالدوم، هافبک هلندی و 29 ساله لیورپول تبدیل به هدف اول بارسلونا در بازار نقل و انتقالات شده و رونالد کومان، سرمربی جدید بلوگرانا از مدیران تیمش خواسته تحت هر شرایطی زمینه انتقال او به نوکمپ را فراهم کنند. نشریه هلندی AD مدعی شد طرفین در آستانه توافق قرار گرفته اند و به نظر جینی وینالدوم فاصله ای تا پوشیدن لباس بارسلونا ندارد.

 

 

البته جینی وینالدوم یک سال دیگر با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی می تواند او را برای فصل بعد هم حفظ کند، اما در این صورت هافبک هلندی در تابستان سال 2021 به رایگان آنفیلد را ترک خواهد کرد و مدیران لیورپول برای اجتناب از رخ دادن این اتفاق احتمالا چاره ای جز فروش جینی وینالدوم به بارسلونا ندارند.

رونالد کومان در تیم ملی هلند همیشه از این بازیکن به عنوان مهره ثابت در ترکیب بهره می برد و حالا با اننقال به بارسلونا، خواهان حضور او در نوکمپ شده است. با انتقال ایوان راکیتیچ به سویا و قطعیت جدایی آرتورو ویدال از بارسلونا، کومان اولویت اول تیمش را تقویت خط میانی عنوان کرده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد جینی وینالدوم به زودی لباس این تیم را بر تن خواهد کرد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها