يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۶۸۴۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
لوتار ماتیوس، اسطوره فوتبال آلمان مدعی شد روش پپ گواردیولا در تیمی جز بارسلونا موفق عمل نمی کند.
به گزارش پایگاه 598، در حدود یک دهه اخیر و بعد از جدایی از بارسلونا، پپ گواردیولا در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان روی نیمکت تیم هایی چون بایرن مونیخ و منچسترسیتی ناموفق ظاهر شده است. لوتار ماتیوس معتقد است گواردیولا در بازی های بزرگ می خواهد کاری متفاوت و خاص انجام دهد که دیگر مدت هاست این روش اثر نمی کند.

 

 

لوتار ماتیوس گفت: "در مورد پپ گواردیولا این احساس را دارم که او همیشه می خواهد در بازی های بزرگ کار خاصی انجام دهد. بارسلونا این DNA را داشت و آنجا این روش موفق کار می کرد و پپ در آنجا موفق شد. اما بایرن و سیتی او بارها و بارها سیستم خود را با تغییرات زیاد امتحان کرد و بارها و بارها شکست خورد.


گواردیولا همیشه می خواست نشان دهد که می تواند حتی بهتر از گذشته هم عمل کند. من می خواهم به او بگویم که پپ، تو یک مربی بزرگ هستی، اما لطفا سیستم خود را حفظ کن. من این صفت را خودمحوری توصیف می کنم، بله، این کلمه سختی است، اما این به خاطر کاری است که او انجام داد. در بایرن رابرت لواندوفسکی حتی مجبور شد یک بار هم در جناح چپ بازی کند که این روش اصلا نتیجه ای نداشت."

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها