أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۶۸۵۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
و خبری که به وقوع پیوست
اسطوره محبوب سپاهانی‌ها در اولین گام سرمربیگری، هدایت طلایی‌پوشان را به مدت سه فصل عهده‌دار شد.
به گزارش پایگاه 598، بعد از جدایی امیر قلعه نویی و بازگشت ساکت به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان، طی چند هفته اخیر مذاکره با محرم نویدکیا در دستور کار این باشگاه قرار داشت.

 

اکنون در شرایطی که اعضای جدید هیات مدیره سپاهان شب گذشته معرفی شدند، امروز نیز این باشگاه خبر رسمی توافق با محرم نویدکیا را رسانه‌ای کرد.

 

محرم نویدکیا هافبک سابق این باشگاه و کاپیتان محبوب سپاهانی ها که از محبوبیت بی‌نظیری در بین هواداران این تیم برخوردار است، اکنون در اولین گام از تجربه مربیگری خود، هدایت سپاهان را برعهده خواهد داشت و با قراردادی سه ساله به نیمکت این تیم رسیده است. جایی که هواداران سپاهان امیدوارند تاکتیک‌ها چند فصل اخیر خود را با کاپیتان اینبار در قامت سرمربی جبران کنند و به نتایج دلخواه دست یابند.

 

 

محمدرضا ساکت که به تازگی مدیریت باشگاه سپاهان را برعهده گرفته، با توجه به مقبولیت و محبوبیتی که در این باشگاه و بین هواداران برخوردار است در تلاش است تیم مدنظر آنها را برای دستیابی به هدف مدنظر تشکیل دهد.

 

تکسیرا مربی پرتغالی این باشگاه که به عنوان سرمربی موقت فعالیت داشت هنوز مشخص نشده که جزو‌ کادرفنی محرم نویدکیا نیز خواهد بود یا خیر. سپاهان از چند روز دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا چهار دیدار پایانی خود در مرحله گروهی را دنبال کند و باید دید در مسیر صعود موفق خواهد بود یا خیر.

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها