يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۶۸۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
در حالی که دستمزد بازیکنان و مربیان در فوتبال ایران حرفه ای است و حتی با برخی از کشورهای اروپایی برابری می کند! دستمزد داوران بابت قضاوت در بازی های لیگ برتر ناچیز است؛ کمتر از یک میلیون تومان برای هر بازی.
به گزارش پایگاه 598، بعد از سه فصل که دستمزد داوران هیچ تغییری نداشته اینبار کمیته داوران طرحی را مصوب و برای تایید در اختیار هیات رییسه فدراسیون فوتبال قرار داده است تا دستمزد داوران در فصل جدید افزایش 100 درصدی داشته باشد و داور منبعد برای قضاوت در بازی های لیگ برتر دست کم 2 میلیون تومان دریافتی داشته باشد. این رقم در حالی پیشنهاد شده که کمیته داوران در هر فصل از لیگ برتر اسپانسر دارد و می توان بخش عمده ای از دستمزد داوران را از طریق اسپانسر تامین کرد. 

 

بدون شک تایید این مصوبه از سوی هیات رییسه فدراسیون فوتبال دغدغه های مالی داوران را کاهش و منجر به قضاوت بهتر آنها در فصل جدید بازی ها خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که واکنش هیات رییسه فدراسیون فوتبال به این طرح چه خواهد بود. این طرح در نشست جدید هیات رییسه بررسی خواهد شد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها