يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۶۸۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تا پایان شهریورماه فرصت دارند، اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ خود را به صورت الکترونیکی به سازمان تسلیم کنند.
به گزارش پایگاه 598، معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری تا پایان شهریورماه فرصت دارند، اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ خود را به صورت الکترونیکی به سازمان تسلیم کنند.

 محمد مسیحی اعلام کرد: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری که مطابق قانون باید تا ۳۱ تیر ماه هر سال نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنند، امسال با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا و تاثیری که این معضل بر کسب و کار و مشاغل کشور داشته است، براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، تا ۳۱ شهریورماه فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت الکترونیکی به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال و مالیات خود را نیز به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

طبق اعلام سازمان امور مالیاتی، وی تاکید کرد: مودیان ضروری است اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال ۱۳۹۸ خود را با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیک مالیاتی به نشانی tax.gov.ir به صورت الکترونیکی ارائه کرده و از هر گونه مراجعه غیرضرور به ادارات مالیاتی اجتناب کنند.

گفتنی است؛ فعالان اقتصادی در صورت عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی، علاوه بر محرومیت از تسهیلات و معافیت مالیاتی، مشمول جرایم قانونی غیرقابل بخشش خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها